ADVANCED VIRTUAL LEADERSHIP ACADEMY (AVLA)

Chcesz być liderem, który dowozi wyniki i rozwija swoich ludzi? Potrzebujesz do tego skutecznych narzędzi i konkretnych umiejętności.

Możesz nauczyć się tego przy własnym biurku, korzystając z międzynarodowego i nagradzanego know-how. Weź udział w programie ADVANCED VIRTUAL LEADERSHIP ACADEMY (AVLA), który integruje wiedzę i gwarantuje wzrost efektywności nawet doświadczonych managerów.

Udział w Akademii AVLA obejmuje autodiagnozę, indywidualną sesję z konsultantem oraz trzy spotkania szkoleniowe online:

Spotkanie 1: 25.11.2022
Spotkanie 2: 07.12.2022
Spotkanie 3: 13.12.2022

Terminy są gwarantowane - najbliższa edycja Akademii AVLA rusza 25 listopada 2022!

Każde spotkanie odbędzie się online i potrwa 6 godzin (od 9:00 do 16:00). Termin sesji z konsultantem jest ustalany indywidualnie.

CO CIĘ CZEKA:

  • na starcie: autodiagnoza - dowiesz się, na czym się skupić, aby osiągnąć mistrzostwo managerskie, poznasz swoje osobiste bariery,
  • 3 spotkania szkoleniowe online (każde potrwa 6 godzin),
  • "pigułki wiedzy" pomiędzy spotkaniami (np. krótkie wideo, artykuł czy podcast),
  • indywidualna sesja z konsultantem (1-godzinna) - pomoże Ci zbudować plan, dzięki któremu wykorzystasz zasoby, które posiadasz.

Całość programu opiera się na N.E.W.S.® Compass™, modelu praktycznego leadershipu. To sprawdzone know-how, stosowane na całym świecie (obecnie w 35 krajach).

Po programie będziesz czuć, że robisz dobrą robotę jako manager, a Twój zespół będzie łatwiej realizował cele, z energią i satysfakcją.

Nie będziemy Ci mówić, jaki masz być jako lider. Dowiesz się, co i jak powinieneś ROBIĆ!

NAUCZYSZ SIĘ:

  • skutecznie prowadzić cały zespół, także online: angażować, rozwijać, pomagać przezwyciężać istniejące ograniczenia,
  • przygotowywać i prowadzić spotkania, które skupią zespół wokół wspólnej wizji, zmotywują do wytężonego wysiłku i wzięcia przez ludzi odpowiedzialności,
  • wypracowywać z zespołem działania strategiczne, dzięki którym zespół skupi się na priorytetach,
  • korzystać z szerokiej bazy praktycznych narzędzi liderskich: strategicznych, angażujących i operacyjnych,
  • prowadzić krótkie (maks. 20-minutowe) rozmowy oparte o gotowe schematy, które są odpowiedzią na najczęstsze bariery Twoich ludzi (brak motywacji, narzekanie, brak wyników, unikanie odpowiedzialności).

PROGRAM

1
Lider w świecie VUCA - nawigowanie w oparciu o N.E.W.S.® Compass™

Na jakie pytania lider wraz z zespołem potrzebuje odpowiedzieć, by osiągać cele - kompas, który wskazuje na 4 kluczowe bariery wzrostu zespołu.

1
Manager as a Team Navigator – PÓŁNOC wymiar strategiczny – synchronizowanie zespołu z celami biznesowymi
  • 3 kroki modelu przywództwa partycypacyjnego CEM TM: Twórz, Angażuj, Zarządzaj.
  • Zespół doskonały: definicja i istota.
  • Efektywne spotkania zdalne/wirtualne - zasady i techniki prowadzenia, key messages.
  • Sytuacje wymagające interwencji Lidera w wymiarze strategicznym.
  • Narzędzia Lidera: Następna faza, Strategic drivers, Praktyczna Wizja.
1
Manager as a Team Navigator - WSCHÓD - wymiar angażujący
  • Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna - do której się odwoływać?
  • 7 poziomów zaangażowania i ich symptomy.
  • Sytuacje w zespole wymagające interwencji Lidera w obszarze angażowania.
  • 3 kroki budowania zaangażowania.
  • Narzędzia Lidera: Źródła motywacji, Połączenie emocjonalne, Luka "Be-Do", model prowadzenia dyskusji z zespołem OFC.
1
Manager as a Team Navigator - POŁUDNIE - wymiar rozwojowy
  • Diamond model - wpływ postrzegania rzeczywistości na działania.
  • Bariery zewnętrzne i wewnętrzne.
  • Sytuacje wymagające interwencji Lidera w obszarze inspirowania zespołu do przekraczania barier.
  • Narzędzia Lidera: Praca z obiekcjami zespołu z użyciem techniki "Zrozum, wyizoluj, poradź sobie", Prowadzenie spotkań w oparciu o model FPPC.
1
Manager as a Team Navigator - ZACHÓD - wymiar operacyjny
  • Sytuacje wymagające interwencji Lidera w obszarze planowania i egzekwowania.
  • 3 kroki skutecznego dowożenia rezultatów.
  • Skuteczne zasady podsumowywania spotkań i przydzielania zadań (co, kto, do kiedy, jak, raportowanie).
  • Narzędzia Lidera: Analizator celów krytycznych, Planowanie 20/80.
  • Podsumowanie roli managera jako Team Navigatora. Osobisty plan działania z zespołem, wpisanie w kalendarz pierwszego spotkania i jego tematu.
1
Manager as a Coach: umiejętności coachingowe - PÓŁNOC - wymiar strategiczny
  • Coaching w ujęciu N.E.W.S.® - wymiar silnie biznesowy.
  • Kompas N.E.W.S.® jako wskazówka dla managera w analizowaniu bieżącej sytuacji członków zespołu.
  • Balans push i pull w działaniach managera.
  • Model CO.M.P.ACT do prowadzenia skutecznej rozmowy.
  • Sytuacje wymagające rozmowy z pracownikiem, by synchronizować go z celami biznesowymi.
  • Narzędzia Lidera Coacha: Analiza pasji i zdolności, Model 3S - zmiana swojej roli, Praktyczna wizja.
1
Manager as a Coach - ZACHÓD i WSCHÓD - wymiar egzekwowania i angażowania
  • Sytuacje wymagające rozmowy z pracownikiem: brak koncentracji i priorytetów, problemy z realizacją (dowożeniem rezultatów).
  • Rozwijanie umiejętności "miękkich".
  • Narzędzia Lidera: Cele krytyczne, Aktywności 20/80, Odgrywanie ról i feedback.
  • Sytuacje wymagające rozmowy: brak zaangażowania i motywacji, zachowania niezgodne z wartościami zespołu, brak zrozumienia szerszego kontekstu.
  • Narzędzia Lidera-Coacha: ZOOM-in, ZOO-out.
1
Manager as a Coach - POŁUDNIE - inspirowanie do przekraczania barier
  • Sytuacje wymagające rozmowy: pracownik, który ma trudność z akceptacją zmian lub który regularnie narzeka, obwinia innych i nie bierze odpowiedzialności na siebie.
  • Narzędzia Lidera Coacha: Diamond Model, Alternatywny sposób postrzegania i alternatywne zachowania.
  • Podsumowanie programu, osobisty plan działania dla poszczególnych Managerów, wpisanie w kalendarz pierwszych rozmów rozwojowych z pracownikami i ich tematów.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIA

DLACZEGO WARTO?

 

Informacje techniczne

Szkolenia odbędą się na platformie ZOOM, dlatego będziesz potrzebować komputera z dostępem do internetu i działającą kamerą, a także słuchawek lub systemu audio w laptopie. Wirtualna klasa da ci możliwość interakcji i komunikacji z prowadzącym i grupą. Dyskusja i ćwiczenia to część szkolenia.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Dębińska
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Dębińska
Koordynator projektów rozwojowych
Wiedza Efektywność osobista
Przepis na wypalenie zawodowe

Karolina, menadżerka dużego zespołu, jadąc jak co dzień do pracy, tym razem płakała. Zawsze...

Wiedza Efektywność osobista
Have fun! – jak czerpać radość z codziennej pracy

Czy wiesz, jak czerpać radość z codziennych czynności i jak zarażać nią nawet największych...