ADVANCED VIRTUAL LEADERSHIP ACADEMY (AVLA)

Chcesz być liderem, który dowozi wyniki i rozwija swoich ludzi? Potrzebujesz do tego skutecznych narzędzi i konkretnych umiejętności.

Możesz nauczyć się tego przy własnym biurku, korzystając z międzynarodowego i nagradzanego know-how. Weź udział w programie ADVANCED VIRTUAL LEADERSHIP ACADEMY (AVLA), który integruje wiedzę i gwarantuje wzrost efektywności nawet doświadczonych managerów.

Udział w Akademii AVLA obejmuje autodiagnozę, indywidualną sesję z konsultantem oraz trzy spotkania szkoleniowe online:

Spotkanie 1: 25.11.2022
Spotkanie 2: 07.12.2022
Spotkanie 3: 13.12.2022

Terminy są gwarantowane - najbliższa edycja Akademii AVLA rusza 25 listopada 2022!

Każde spotkanie odbędzie się online i potrwa 6 godzin (od 9:00 do 16:00). Termin sesji z konsultantem jest ustalany indywidualnie.

CO CIĘ CZEKA:

  • na starcie: autodiagnoza - dowiesz się, na czym się skupić, aby osiągnąć mistrzostwo managerskie, poznasz swoje osobiste bariery,
  • 3 spotkania szkoleniowe online (każde potrwa 6 godzin),
  • "pigułki wiedzy" pomiędzy spotkaniami (np. krótkie wideo, artykuł czy podcast),
  • indywidualna sesja z konsultantem (1-godzinna) - pomoże Ci zbudować plan, dzięki któremu wykorzystasz zasoby, które posiadasz.

Całość programu opiera się na N.E.W.S.® Compass™, modelu praktycznego leadershipu. To sprawdzone know-how, stosowane na całym świecie (obecnie w 35 krajach).

Po programie będziesz czuć, że robisz dobrą robotę jako manager, a Twój zespół będzie łatwiej realizował cele, z energią i satysfakcją.

Nie będziemy Ci mówić, jaki masz być jako lider. Dowiesz się, co i jak powinieneś ROBIĆ!

NAUCZYSZ SIĘ:

  • skutecznie prowadzić cały zespół, także online: angażować, rozwijać, pomagać przezwyciężać istniejące ograniczenia,
  • przygotowywać i prowadzić spotkania, które skupią zespół wokół wspólnej wizji, zmotywują do wytężonego wysiłku i wzięcia przez ludzi odpowiedzialności,
  • wypracowywać z zespołem działania strategiczne, dzięki którym zespół skupi się na priorytetach,
  • korzystać z szerokiej bazy praktycznych narzędzi liderskich: strategicznych, angażujących i operacyjnych,
  • prowadzić krótkie (maks. 20-minutowe) rozmowy oparte o gotowe schematy, które są odpowiedzią na najczęstsze bariery Twoich ludzi (brak motywacji, narzekanie, brak wyników, unikanie odpowiedzialności).

PROGRAM

1
Lider w świecie VUCA - nawigowanie w oparciu o N.E.W.S.® Compass™

Na jakie pytania lider wraz z zespołem potrzebuje odpowiedzieć, by osiągać cele - kompas, który wskazuje na 4 kluczowe bariery wzrostu zespołu.

1
Manager as a Team Navigator – PÓŁNOC wymiar strategiczny – synchronizowanie zespołu z celami biznesowymi
  • 3 kroki modelu przywództwa partycypacyjnego CEM TM: Twórz, Angażuj, Zarządzaj.
  • Zespół doskonały: definicja i istota.
  • Efektywne spotkania zdalne/wirtualne - zasady i techniki prowadzenia, key messages.
  • Sytuacje wymagające interwencji Lidera w wymiarze strategicznym.
  • Narzędzia Lidera: Następna faza, Strategic drivers, Praktyczna Wizja.
1
Manager as a Team Navigator - WSCHÓD - wymiar angażujący
  • Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna - do której się odwoływać?
  • 7 poziomów zaangażowania i ich symptomy.
  • Sytuacje w zespole wymagające interwencji Lidera w obszarze angażowania.
  • 3 kroki budowania zaangażowania.
  • Narzędzia Lidera: Źródła motywacji, Połączenie emocjonalne, Luka "Be-Do", model prowadzenia dyskusji z zespołem OFC.
1
Manager as a Team Navigator - POŁUDNIE - wymiar rozwojowy
  • Diamond model - wpływ postrzegania rzeczywistości na działania.
  • Bariery zewnętrzne i wewnętrzne.
  • Sytuacje wymagające interwencji Lidera w obszarze inspirowania zespołu do przekraczania barier.
  • Narzędzia Lidera: Praca z obiekcjami zespołu z użyciem techniki "Zrozum, wyizoluj, poradź sobie", Prowadzenie spotkań w oparciu o model FPPC.
1
Manager as a Team Navigator - ZACHÓD - wymiar operacyjny
  • Sytuacje wymagające interwencji Lidera w obszarze planowania i egzekwowania.
  • 3 kroki skutecznego dowożenia rezultatów.
  • Skuteczne zasady podsumowywania spotkań i przydzielania zadań (co, kto, do kiedy, jak, raportowanie).
  • Narzędzia Lidera: Analizator celów krytycznych, Planowanie 20/80.
  • Podsumowanie roli managera jako Team Navigatora. Osobisty plan działania z zespołem, wpisanie w kalendarz pierwszego spotkania i jego tematu.
1
Manager as a Coach: umiejętności coachingowe - PÓŁNOC - wymiar strategiczny
  • Coaching w ujęciu N.E.W.S.® - wymiar silnie biznesowy.
  • Kompas N.E.W.S.® jako wskazówka dla managera w analizowaniu bieżącej sytuacji członków zespołu.
  • Balans push i pull w działaniach managera.
  • Model CO.M.P.ACT do prowadzenia skutecznej rozmowy.
  • Sytuacje wymagające rozmowy z pracownikiem, by synchronizować go z celami biznesowymi.
  • Narzędzia Lidera Coacha: Analiza pasji i zdolności, Model 3S - zmiana swojej roli, Praktyczna wizja.
1
Manager as a Coach - ZACHÓD i WSCHÓD - wymiar egzekwowania i angażowania
  • Sytuacje wymagające rozmowy z pracownikiem: brak koncentracji i priorytetów, problemy z realizacją (dowożeniem rezultatów).
  • Rozwijanie umiejętności "miękkich".
  • Narzędzia Lidera: Cele krytyczne, Aktywności 20/80, Odgrywanie ról i feedback.
  • Sytuacje wymagające rozmowy: brak zaangażowania i motywacji, zachowania niezgodne z wartościami zespołu, brak zrozumienia szerszego kontekstu.
  • Narzędzia Lidera-Coacha: ZOOM-in, ZOO-out.
1
Manager as a Coach - POŁUDNIE - inspirowanie do przekraczania barier
  • Sytuacje wymagające rozmowy: pracownik, który ma trudność z akceptacją zmian lub który regularnie narzeka, obwinia innych i nie bierze odpowiedzialności na siebie.
  • Narzędzia Lidera Coacha: Diamond Model, Alternatywny sposób postrzegania i alternatywne zachowania.
  • Podsumowanie programu, osobisty plan działania dla poszczególnych Managerów, wpisanie w kalendarz pierwszych rozmów rozwojowych z pracownikami i ich tematów.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIA

DLACZEGO WARTO?

 

Informacje techniczne

Szkolenia odbędą się na platformie ZOOM, dlatego będziesz potrzebować komputera z dostępem do internetu i działającą kamerą, a także słuchawek lub systemu audio w laptopie. Wirtualna klasa da ci możliwość interakcji i komunikacji z prowadzącym i grupą. Dyskusja i ćwiczenia to część szkolenia.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Dębińska
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Dębińska
Koordynator projektów rozwojowych
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...