Aleksandra Knejska-Zaręba

Specjalista ds. relacji z klientem

Jako specjalista ds. relacji z klientem odpowiadam za budowanie partnerskiej współpracy, zapewniając kompleksowe wsparcie na każdym jej etapie.  

W relacjach z klientami priorytetem jest dla mnie aktywne słuchanie, indywidualne podejście i zrozumienie potrzeb. Dzięki temu mogę proponować rozwiązania idealnie dopasowane do oczekiwań i specyfiki branży. Dbam o otwartą komunikację oraz szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby, co sprawia, że klient czuje się pewnie i może liczyć na pełne wsparcie w osiąganiu swoich celów rozwojowych.  

Jestem obecna na każdym etapie współpracy z klientem – od wstępnych rozmów i analiz potrzeb, przez realizację, aż po feedback i wsparcie po zakończeniu szkoleń. Klienci mogą spodziewać się kontaktu z mojej strony w kwestiach organizacyjnych, doradczych oraz bieżącej obsługi.

Zapraszam do mojej sieci na LinkedIn