Adriana Krzysztof

Konsultant, trener

Mój główny obszar ekspercki to

wzrost efektywności zespołów oraz poziomu realizacji celów strategicznych.

Ważne jest dla mnie, by projekty, które realizuję przynosiły wymierne korzyści dla biznesu. Klienci często mówią, że cenią mnie za odważne zadawanie pytań. Taka przenikliwość pozwala nam wspólnie budować rozwiązania, które wielopłaszczyznowo wpływają na skuteczną realizację strategii.

Wspieram organizacje również w celnym dopasowaniu i przygotowaniu kadr do objęcia przewidzianych ról. Pomagam planować ukierunkowany rozwój kompetencji niezbędnych do pełnienia powierzonych zadań.

Czerpię z doświadczeń, które zdobyłam pracując w różnych organizacjach: międzynarodowych korporacjach, strat-up'ach, przedsiębiorstwach produkcyjnych. Pełniłam w nich role polegające na aktywnej współpracy z top managementem oraz kadrą zarządzającą średniego i wyższego szczebla.

Moje większe projekty rozwojowe:
  • doradztwo w procesie wdrożenia zmiany strukturalnej: diagnoza potencjału zawodowego i kompetencji oraz program rozwoju dla menedżerów liniowych (branża produkcyjna),
  • doradztwo wokół działań służących uspójnieniu standardów sprzedaży i obsługi klienta oraz wyrównania poziomu kompetencji konsultantów wewnętrznej i zewnętrznej sieci sprzedaży (branża telekomunikacyjna),
  • program certyfikacji asesorskiej AC/DC dla pracowników departamentu HR (branża telekomunikacyjna),
  • program rozwoju kompetencji menadżerskich dla kadry rezerwowej przygotowywanej do objęcia roli managerskiej (sieć handlowa).

Jestem certyfikowanym asesorem Assessment & Development Centre oraz trenerem grupowym z dyplomem Laboratorium Psychoedukacji SWPS.

Klienci, dla których pracowałam to m.in.: Play, Telewizja Polsat, Whirlpool Polska, Ernst&Young Polska, Danone, Informedia Polska, Shell Gas Polska, Tauron, Link4, Compensa, InterRisk, Auto-Ekspert, DPD, Grupa Kęty, MAN Truck&Bus, Franke Foodservice Systems, Smith&Nephew, Megatech, PGNIG.