Agnieszka Węglarz

Konsultant

Mój obszar ekspercki to

budowanie i wdrażanie strategii rynkowych nastawionych na wymierne wyniki.

Zajmuję się budowaniem strategii rynkowych. Specjalizuję się w transformacji modeli biznesowych, segmentacji klientów, budowaniu oferty wartości oraz sprzedaży doradczej. W swojej pracy wykorzystuję wieloletnie doświadczenie menadżerskie, wiedzę trenerską oraz wypróbowane narzędzia. Ważne jest dla mnie, aby rozwiązania, które projektuję z klientami były łatwe do zrozumienia i wdrożenia przez wszystkich członków zespołu.

Doświadczenie zdobyłam w międzynarodowych agencjach reklamowych (JWT, Publicis, Ammirati Puris Lintas). Realizowałam kampanie marketingowe dla największych, polskich i światowych marek w takich branżach jak: media, branża spożywcza, finanse. Byłam Dyrektorem Strategii w agencji G7, znanej między innymi z wprowadzenia na rynek marki Heyah, w której rozwinęłam ofertę consultingu w zakresie budowania i zarządzania markami. Jako Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej firmy Polkomtel zarządzałam strategią oraz ofertą na rynku masowym i małych firm, byłam też odpowiedzialna za program zarządzania marką i doświadczeniami klienta. W Sygnity SA, jako Szef Marketingu, byłam odpowiedzialna za zarządzanie marką, marketingiem produktowym i PR-em korporacyjnym.

Od 2014 roku działam jako konsultant i prowadzę projekty w obszarze transformacji modeli biznesowych, segmentacji oraz ofert wartości. Od 2019 roku aktywnie współpracuję również ze środowiskiem start-upowym jako ekspert w międzynarodowym Programie Business Model Mastering, organizowanym przez Google For Startups Campus w Warszawie.

Moje większe projekty rozwojowe:
  • Doradztwo w zakresie rozwoju oferty wartości dla firmy z sektora usług cyfrowych z naciskiem na zdefiniowanie szczegółowego planu zmian i działań.
  • Doradztwo przy opracowaniu strategii rynkowej dla nowej marki produktów związanych z profilaktyką zdrowotną, dającą podstawę do rozszerzenia i zoptymalizowania działań online.
  • Wsparcie w uporządkowaniu modelu biznesowego firmy z sektora ICT, z naciskiem na określenie przewag konkurencyjnych oraz priorytetów w działaniach ofertowych, sprzedażowych i marketingowych.

W ciągu ostatnich 2 lat współpracowałam z blisko 20 firmami nad transformacją ich modeli biznesowych oraz ofert wartości.