komunikacja zmian w organizacjach, personal branding liderów i menadżerów.
Wyjątkową radość sprawia mi sytuacja, kiedy lider komunikujący strategię biznesową potrafi fenomenalnie zaangażować do jej realizacji zespół i przy okazji budować osobistą markę. Satysfakcjonuje mnie także praca z menadżerami, którzy mają spore doświadczenie i po szkoleniu potrafią je skutecznie komunikować w organizacji i do rynku.
Zajmuję się działaniami skupionymi wokół zmiany modelu biznesowego, transformacji cyfrowej, sukcesji w firmach rodzinnych, komunikacji strategii biznesowych i budowania zaangażowania pracowników, zarządzania wizerunkiem w kryzysie medialnym.
Największym atutem w mojej pracy, jak podkreślają uczestnicy szkoleń, jest doświadczenie biznesowe i bogactwo prezentowanych case studies w postaci ciekawych opowieści. Zdobywałam je m.in. zarządzając komunikacją likwidacji największej sieci pożyczkowej w Polsce. Jestem właścicielem i prezesem firmy konsultingowej KOBOLD, która w 2013 roku zdobyła nagrodę Związku Firm Public Relations za najlepszą kampanię lobbingową dla branży energii odnawialnych. Jestem autorką dwóch książek ("Medialne lwy dla rekinów biznesu", "Rekiny biznesu w mediach"), nagrodzonych przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu i miesięcznik My Company.
Pracowałam m.in. dla takich marek jak: Konfederacja LEWIATAN, sieć europejskich klinik Gemini, LOTTE Wedel, DOZ SA, WYBOROWA, IKEA, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, PKO BP, Szkoła Główna Handlowa, BZ WBK, VOLVO, Volkswagen Group Polska.