komunikacja, rozwój kadry menadżerskiej oraz sprzedaż i obsługa klienta.
Najważniejsze dla mnie w działaniach rozwojowych jest wydobywanie z ludzi drzemiącego w nich potencjału oraz przełożenie go na efektywność biznesową. Zachęcam uczestników szkoleń do własnego rozwoju, wzmacniam ich pewności siebie oraz otwartość na "nowe".
Specjalizuję się w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, które są kluczowe w każdym obszarze pracy z ludźmi. Począwszy od postrzegania i prezentowania samego siebie, poprzez umiejętności liderskie, po kontakty handlowe i biznesowe z klientami.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi i obsługi klienta, rozwoju rynków Europy Centralnej i Wschodniej, prowadzeniu prezentacji produktowych i metodycznych dla szerokiego grona odbiorców na rynkach międzynarodowych. Zdobyłem je na stanowiskach tj.: dyrektor ds. promocji bezpośredniej, dyrektor ds. rozwoju i szkoleń, kierownik ds. rozwoju rynku na Europę Centralną i Wschodnią, Workplace Change Manager oraz jako Harrison Assessment Debriefer. Powyższe pozwala mi w pracy trenera i konsultanta czerpać z własnych doświadczeń i szybciej rozumieć perspektywę klienta, a przez to tworzyć rozwiązania adresujące potrzeby.
Szkolę w języku angielskim i polskim.
Posiadem certyfikaty: Level 7 Certificate in Leadership Coaching and Mentoring - Chartered Management Institute, Coaching and Mentoring - Training Express, NCFE Award in Teaching and Training , Kirkpatrick Four Levels oraz Harrison Assessment Debriefer.
Klienci, dla których pracowałaem to m.in.: ING Bank, Santander Consumer Bank, Santander Tech, Skanska, Boeing, Lufthansa, TE Connectivity, Jacobs, Hitachi, Viega, Nowy Styl, UPC Polska, Amway, Habasit, Hennlich, Pearson, Oxford University Press, Polanglo, Cambridge University Press, European Security Academy, Europtima, LPP, Kusch+Co, Rohde@Grahl.