Izabela Żyłka

Trener, coach, konsultant

Mój obszar ekspercki to

rozwój osobisty, rozwój menadżerów i zespołów oraz sprzedaż.

Uwielbiam towarzyszyć ludziom w ich życiowej podróży, inspirować i rozwijać. Jestem uważna i ciekawa spotykanych osób, etapu, na jakim się znajdują i tego, co naprawdę jest im potrzebne, by osiągać satysfakcjonujące cele.

Specjalizuję się w działaniach, które mają na celu rozwój kompetencji radzenia sobie z wyzwaniami, jakie niesie zmienne środowisko pracy. Skupiam się na obszarach kompetencji menadżerskich, sprzedażowych, budowaniu skutecznych zespołów oraz pracy z odpornością psychiczną, zarządzaniu emocjami i stresem.

W swojej pracy korzystam z 24-letniego doświadczenia zawodowego m.in. na stanowiskach kierowniczych w Dziale Sprzedaży i Marketingu w Bosch Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. Miałam okazję tworzyć małe i duże zespoły, co pozwala mi na zrozumienie praktycznych aspektów zarządzania ludźmi. Jako Field Manager współtworzyłam projekt wprowadzenia na polski rynek marki Siemens, dzięki czemu zdobyłam umiejętności tworzenia strategii sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami.

Moje większe projekty rozwojowe obejmują:
  • kilkuletni, kompleksowy projekt rozwoju menadżerów wraz z procesami coachingu dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej oraz produkcyjnej,
  • program konsultingowo-doradczy z zakresu zarządzania i zwiększenia efektywności sprzedaży dla branży motoryzacyjnej,
  • szkolenia i webinary z obszaru odporności psychicznej, zarządzania emocjami i stresem w czasie pandemii. Jestem certyfikowanym coachem ICF, a także certyfikowanym konsultantem Mindsonar.

Posiadam certyfikat FRIS oraz jestem certyfikowanym trenerem i konsultantem MTQ48, kwestionariusza badającego odporność psychiczną.

Klienci, dla których pracowałam to m.in.: T-mobile, Aviko, Volvo, Sygma Bank, P4 (Play), Edipresse, Aviva Group, Bayer, Nestle, Teva, Kompania Piwowarska, Bank Zachodni WBK, DHL, Volvo, First Data.