marketing, w tym marketing strategiczny i marketing cyfrowy.
Poczucie komfortu, zrozumienia oraz odkrywania to najważniejsze wartości, które wdrażam w mojej pracy trenerskiej. Dzięki temu współpraca w trakcie warsztatu lub szkolenia pozwala na zgłębianie najistotniejszych zagadnień dla jego uczestników. Ważne jest też dla mnie budowanie atmosfery otwartości, która zachęca do zadawania pytań i prowadzenia dyskusji.
Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu tworzenia oraz wdrażania strategii marketingowych z uwzględnieniem wszystkich kanałów marketingowych (ze szczególnym naciskiem na online). Poruszam się w tematyce tj.: strategia marketingowa, strategia komunikacji, personal branding, marketing cyfrowy, marketing w mediach społecznościowych, product launch.
Jako konsultant tworzę oraz wdrażam strategie marketingowe dla przedsiębiorstw. Czerpię z doświadczeń z pełnienia roli Head Of Strategy w agencji inmarketing, w której pracuję na co dzień. Wykładam również na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Posiadam certyfikacje marketingowe: Hubspot, Google, LinkedIn oraz Twitter.
Klienci dla których pracowałem to m.in.: Herding Polska, SchiPolska, Pekao, Tu Warta, TVN, Life Architect, Tenka, Croma Pharma, Kalasoft, Acciona Nieruchomości, NoaClinic, Mill Games, Uniwersytet Adama Mickiewicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Stambulski.