zarządzanie zespołami, komunikacja i współpraca w zespole, zarządzanie międzykulturowe, sprzedaż i obsługa klienta.
Ważne jest dla mnie, aby wiedzę którą przekazuję można było zastosować w praktyce. Najwięcej satysfakcji daje mi praca z różnorodnością, proces odkrywania przez zespół możliwości, jakie daje korzystanie z różnic kulturowych, osobowościowych, pokoleniowych.
Czerpię z własnych doświadczeń w biznesie - przez wiele lat byłam związana ze sprzedażą. Jako dyrektor sprzedaży CEE byłam odpowiedzialna za budowanie sieci sprzedażowych oraz ekspansje na rynki zagraniczne. Kierowałam międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi, zajmowałam się motywowaniem i szkoleniem ludzi, a także wdrażałam procedury i standardy obsługi. Zdobyte doświadczenie pomagają mi lepiej zrozumieć potrzeby menadżerów oraz dostosować program szkolenia do konkretnych oczekiwań zespołu. Cenię sobie rozwiązania dopasowane potrzeb i możliwości danego zespołu lub firmy, które uczestnicy mogą wdrożyć od razu po wyjściu z sali szkoleniowej.
Posiadam certyfikaty: Insights Discovery, International Institute of Coaching & Mentoring (IIC&M) oraz The Practitioner Coach Diploma (Noble Manhattan).
Prowadzę szkolenia i sesje coachingowe w języku polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
Klienci, dla których pracowałam to m.in.: Roche, Danone, Pepsico, Medtronic, Novo Nordisk, Pracuj.pl, Align Technology, RTB House, CITI Bank, KK Wind Solutions, DSM Nutritional Products, JTI Polska, Astrazenea, Kramp, Wavin, Sennheiser, KGHM, BAT, Schenker, Callstack, ArcelorMittal, StepStone, Pekao, Saint-Gobain, Becton Dickinson.