marketing internetowy, kampanie reklamowe i lejki sprzedażowe.
Ważne jest dla mnie, aby uczestnicy w pełni zrozumieli omawianie zagadnienia i czerpali z tego tylko pozytywne emocje. Staram się przedstawiać tematy transparentnie, ale też z nutą dobrego humoru. Zależy mi też na tym, aby klienci faktycznie wynieśli ze spotkania coś dla siebie i sprawnie przekuli to w praktykę.
Podczas warsztatów i szkoleń przekazuję uczestnikom wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Uczę ich, jak budować markę osobistą lub markę firmy oraz jakie działania marketingowo-sprzedażowe powinni wdrożyć, aby osiągnąć zakładany przez siebie cel.
W swojej pracy wykorzystuję przede wszystkim doświadczenia z agencji inmarketing, w której mam możliwość współpracy z bardzo różnorodnymi branżami. Uważam, że im trudniejszy produkt lub usługa do sprzedaży, tym lepiej oraz ciekawiej. Zawsze patrzę na biznes całościowo, wchodząc w buty zarówno przedsiębiorców, jak i klientów. Bezpośredni kontakt z klientem z perspektywy roli Project Managera, nauczył mnie otwartości oraz uświadomił mi, jak istotna jest rola komunikacji międzyludzkiej. Obecnie pełnię rolę lidera działu Paid Social.
Klienci, dla których pracowałem to m.in.: Coca-Cola Poland Services, TU Warta, Pekao, Life Architect, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu, PubQuiz, Monika Górska Fabryka Opowieści, Zwinne Miasto, Grupa Profesja, Mój Stolik, Skivak, EverBaby, Renault Auto Drap.