marketing, w tym marketing strategiczny i cyfrowy. Zajmuję się również tematyką związaną z budowaniem efektywnych zespołów marketingowych i zarządzaniem sprzedażą.
W pracy trenera i konsultanta ważne jest dla mnie, by proponowane działania trafiały w to, co naprawdę jest danej organizacji potrzebne. Pomagam znaleźć i zrozumieć wyzwania, wskazuję ścieżki ich rozwiązania. Dobieram odpowiednie narzędzia marketingowe i biznesowe, by zrobić wspólnie krok do przodu.
Specjalizuję się w działaniach doradczych i szkoleniach dla kadry menedżerskiej, właścicieli firm i zarządów w obszarze marketingu oraz efektywnej organizacji działań. Obejmuje to tematy tj.: strategia marketingowa, personal branding, marketing cyfrowy, modele biznesowe, zarządzanie sprzedażą, współpraca marketingu ze sprzedażą, zarządzanie zespołem marketingowym i organizacja działu marketingu, efektywne budżetowanie w marketingu.
Na co dzień pełnię rolę CEO agencji marketingowej inmarketing, która rośnie ponad 100% r/r w kontekście obrotów. Prowadzę także działania marketingowe w roli CMO. Nadzoruję projekty realizowane przez 25-cio osobowy zespół. Mam dzięki temu możliwość poznawania biznesów naszych klientów z wielu różnych branż. Często uczestniczę w budowaniu dla nich strategii działań digitalowych i marketingowych. Wszystkie te doświadczenia biznesowe i związane z zarządzaniem zespołem wykorzystuję w swojej pracy trenera i konsultanta.
Jestem członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz członkiem Wielkopolskiego Związku Pracodawców "Lewiatan". Swoją wiedzę chętnie przekazuję podczas zajęć na studiach podyplomowych "Zarządzanie sprzedażą" na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Klienci, dla których pracowałem to m.in.: Al. Capone, Kancelaria PragmatIQ, TU Warta, Life Architect, Kalasoft, Acciona Nieruchomości, Dom Pełen Energii, Giełda Papierów Wartościowych, For Solutions, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu.