negocjacje, sprzedaż, zarządzanie sprzedażą oraz przywództwo.
Ważne jest dla mnie angażowanie uczestników w poszukiwanie skutecznych metod działania. Stawiam na pracę opartą o sytuacje klientów, bo dzięki temu łatwiej jest wdrożyć pożądane zmiany. Koncentruję się na tzw. czynnikach sukcesu, by zwiększać rentowność inwestycji w działania rozwojowe.
W pracy wykorzystuję ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu: zarządzałem oddziałem AIG Banku, współpracowałem z ING Usługi Finansowe jako: Doradca/Mentor, Menadżer oraz Trener Regionalny. Odpowiadałem za rozwój Bancassurance w Północnym Regionie Banku BGŻ SA - wdrażałem strategię wspierającą realizację standardów jakości obsługi, co przyczyniło się do poprawy wyników w zewnętrznych rankingach banku. To doświadczenie pozwala mi rozumieć złożone zależności wewnątrz danej organizacji i precyzyjniej tworzyć odpowiedni zakres merytoryczny projektów rozwojowych.
Ukończyłem zaawansowaną edycję szkoły trenerów biznesu MODERATOR oraz Studium Zawodowe Coacha Biznesu (program ICF) NOVO. Jestem certyfikowanym trenerem FRIS®.
Klienci, dla których pracowałem to m.in.: Bank BGŻ, AVIVA, Deutsche Bank, Bank BZWBK, Warta, T-Mobile, Nike, Pilkington Automotive, Hellmann Worldwide Logistics, National Oilwell Varco, Leroy Merlin, Maflow, Robert Bosch, Mercedes-Benz Polska.