podnoszenie efektywności biznesowej w komunikacji, prezentowaniu, sprzedaży i zarządzaniu ludźmi.
W działaniach rozwojowych zawsze ważne są dla mnie dwa obszary. Pierwszy to ciągłe poszukiwanie aktualnych rozwiązań i trendów rynkowych. Drugi to szukanie wytrychów do ludzkich głów, by sami mogli oszacować korzyści, które płyną dla nich z nowych umiejętności czy narzędzi.
Specjalizuję się w nowoczesnych, zdalnych formach komunikacji oraz w tematyce ewolucji sprzedaży - przejścia od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży wartości. Wierzę, że dobra komunikacja przekłada się na efektywność w wielu obszarach, tj. przywództwo, wywieranie wpływu, prezentowanie rozwiązań, negocjowanie.
Od 20 lat pracuję w międzynarodowym środowisku biznesowym w takich organizacjach jak Orange i Asseco. Zaczynałem od stanowisk konsultanta i specjalisty w dziale szkoleń, którym później zarządzałem. Następnie przeniosłem moją karierę na obszar sprzedaży B2B jako Key Account Manager, Business Development Manager i Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju. Wszystko to dało mi potrzebną w pracy trenera, coacha i konsultanta umiejętność spojrzenia na organizacje z różnej perspektywy, a przez to zrozumienie biznesu.
Jestem jednym z pionierów rynku coachingowego w Polsce. Posiadam certyfikaty: Coaching Fundamentals Certificate, Practitioner Coach Diploma - Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring, Professional Trainer Certificate - Gustav Kaser Academy, Orange Academy. Jestem też certyfikowanym konsultantem narzędzi psychometrycznych Psytech International.
Klienci, dla których pracowałem to m.in.: Fujitsu, Siemens, Orange, Danone, Mercedes-Benz, VW GROUP, PKO BP, Orlen, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Bank Millennium, Pilkington, Royal Bank of Scotland, Ferrari, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Finansów.