Michał Grzesik

Trener, konsultant

Mój obszar ekspercki to

efektywność, planowanie i organizowanie zadań, rozwój kompetencji menadżerskich, budowanie kultury organizacyjnej wspierającej strategię organizacji. Jako konsultant tworzę i wdrażam rozwiązania związane z procesami i narzędziami z obszaru HR.

Zawsze wyznaczam sobie wyraźne priorytety. Tak samo pracuję z klientami - ustalam, co jest najważniejsze, by zaobserwować i poznać skuteczność procesu rozwojowego. W rekomendowanych rozwiązaniach skupiam się na zdefiniowanych wcześniej czynnikach "dźwigniowych".

Jako trener i konsultant zrealizowałem setki projektów rozwojowych dla klientów z różnych branż. Chętnie korzystam też z doświadczeń, które zdobyłem pracując w organizacjach o dojrzałych strukturach i procesach (BSH, JYSK), jak i w organizacjach dynamicznie zmieniających się i dopiero tworzących swoje rozwiązania w zakresie struktury, narzędzi i procesów związanych z ludźmi (software house'y).

Moje ważniejsze projekty rozwojowe obejmują:
  • wypracowanie modelu kompetencji dla dużej firmy logistycznej,
  • wdrożenie kultury organizacyjnej opartej na informacji zwrotnej w firmie z branży telekomunikacyjnej,
  • przygotowanie kadry menadżerskiej dużej firmy ubezpieczeniowej do pracy w systemie MBO (zarówno od strony technicznej, jak i interpersonalnej).
  • realizację szkoleń z obszaru efektywności osobistej i zarządzania czasem dla kilkuset pracowników firmy ubezpieczeniowej.

Jestem certyfikowanym trenerem realizującym procesy rozwojowe N.E.W.S.® oraz konsultantem DISC. Posiadam licencję trenerską Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Klienci, dla których pracowałam to m.in.: Orange, PKO BP, Euro-net, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, JYSK, Santander, Nestle, Generali, Leroy Merlin, GLS, BNP Paribas, Maspex, Pekao S.A., Strabag, Simens, Black Red White.