Przemysław Lisek

Trener, konsultant

Mój obszar ekspercki to

zarządzanie projektami, zarządzanie ludźmi i komunikacją w projekcie, zarządzanie ryzykiem operacyjnym i projektowym oraz TRIZ.

"Od wyzwania do rozwiązania" - to podejście do projektów, w którym się specjalizuję. Pokazuję, jak krytycznie spojrzeć na pierwsze pomysły i wybrać te, które dają największe korzyści, jak skutecznie osadzić projekt nawet w bardzo rozbudowanej strukturze organizacji, zaplanować pracę, komunikację i zapanować nad budżetem. Lubię mieć wpływ na strategiczne obszary działalności organizacji, tworzyć klimat wspierający pracę zespołową, samodzielność pracowników i wzmacniać w nich poczucie wpływu na działalność przedsiębiorstwa.

Moja kariera zawodowa od początku była związana z zarządzaniem projektami. Przez kilka lat organizowałem duże konferencje biznesowe, później jako dyrektor zarządzający spółki turystycznej przeprowadziłem szereg projektów związanych z jej rozwojem, zarówno z obszaru HR, jak i IT oraz inwestycji. Od pewnego czasu zarządzam też startupem internetowym.

Szkoląc, koncentruję się na praktycznym zastosowaniu metod i narzędzi, jakie proponuję uczestnikom. Realizuję również projekty rozwojowe oparte na doradztwie - ostatnio dla DPD oraz Franke Foods.

Jestem certyfikowanym kierownikiem projektów:
  • PRINCE2 Practitioner,
  • Agile PM Foundation,
  • IPMA D.

Klienci, dla których pracowałem to m.in.: Bayer, Beiersdorf Manufacturing, BSH, Corning, Danfoss, Enprom, DOZ, FAKRO, Grupa NSG, ITM Poland, JTI Polska, Leroy Merlin, Mostostal Warszawa, Orange, Pernod Ricard, PGE Energia Ciepła, Siemens, Zelmer PRO.