Tomasz Markowski

Trener

Mój obszar ekspercki to

sprzedaż doradcza oparta na relacjach, sztuka zadawania pytań w relacjach interpersonalnych oraz wystąpienia publiczne.

Wierzę w potrzebę dążenia do bycia kimś lepszym, kimś więcej. Dlatego otwieram drzwi do rozwoju kompetencji sprzedażowych przed osobami, które faktycznie chcą wyjść ze swojej strefy komfortu, zmienić nawyki i zadawać klientom pytania, nawet te trudne. Po to, by budować bardziej wartościowe relacje.

Specjalizuję się w tematach budowania relacji z klientem, sprzedaży doradczej, obsługi klienta oraz w komunikacji interpersonalnej. Moim zawodowym "konikiem" jest sztuka zadawania pytań i "myślenia pytaniami".

W swojej pracy trenerskiej korzystam z doświadczeń pracy jako Doradca Klienta i Menedżer Zespołu Sprzedażowego w korporacjach finansowych. Łączę praktykę sprzedażową i wiedzę z zakresu Społecznej Psychologii Biznesu, by pomagać uczestnikom szkoleń w poszukiwaniu nowych rozwiązań, adekwatnie do zmieniających się okoliczności i otoczenia biznesowego.

Moje większe projekty rozwojowe obejmują:
  • kompleksowe szkolenie podstawowe dla doradców ubezpieczeń w wersji blended-learning,
  • warsztat kluczowych kompetencji sprzedażowych dla sieci sprzedaży korporacji finansowej,
  • opracowanie i wdrożenie systemu sprzedaży bezpośredniej przez telefon produktów i usług dla firmy z branży AGD.

Jestem aktywnym członkiem Toastmasters International - organizacji rozwijającej liderów i uczącej wystąpień publicznych.

Klienci, dla których pracowałem to m.in.: Nationale-Nederlanden, AXA, AVIVA, Grupa PZU, T-Mobile, Electrolux, Tauron, Pilkington, Vantis Holding, UM Bielsko-Biała, PGNiG, Dolnośląska Izba Architektów, Orlen, Orange, Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych, Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Wodzisławiu Śląskim, Barmix, Inkubator Przedsiębiorczości.