I. Zamawiający
Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego - Spółdzielnia z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Heweliusza 11, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 164848, NIP: 5840203854, REGON: 000883028.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający poszukuje doświadczonych trenerów i doradców z zakresu Prawa Zamówień Publicznych do współpracy przy projekcie szkoleniowo-doradczym (kod CPV: 80500000-9, 82532000-2, 85312320-8), o którego dofinansowanie Zamawiający ubiega się w ramach konkursu 2.2 POWER, konkurs nr POWR.02.02.00-IP.09-00-009/17.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
A. Szkolenia
Prowadzenie szkoleń z zakresu PZP: część teoretyczna (2 dni, 16 h lekcyjnych/grupa) zgodnie z poniższym minimalnym programem (Zamawiający zastrzega sobie prawo do poszerzenia programu - nowe elementy będą jednak ściśle związane z tematyką PZP):
· Przepisy regulujące udzielanie zamówień publicznych w Polsce (ustawa Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia do ustawy Pzp, zasady regulujące system zamówień publicznych (jawność postępowania itd.);
· Pozyskiwanie informacji o zamówieniach publicznych (miejsca publikacji ogłoszeń przez zamawiających, Biuletyn Zamówień Publicznych, Biuletyn UE, informatory płatne, sposoby wyszukiwania informacji o zamówieniach, protokół postępowania - pozyskiwanie informacji istotnych dla wykonawcy, sposób komunikacji z zamawiającym);
· Uczestnictwo wykonawcy w postępowaniu w zależności od trybu udzielania zamówień (tryby otwartej i ograniczonej konkurencji, tryby zamkniętej konkurencji i zamówienie z wolnej ręki, możliwości kształtowania przez wykonawców opisu przedmiotu zamówienia wynikające z procedur negocjacyjnych);
· Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert (cenowe i merytoryczne, wzór umowy, możliwości wyjaśniania i zmiany treści SIWZ);
· Spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu (warunki udziału w postępowaniu i sposób ich spełnienia, Spełnianie warunków przez konsorcja oraz powoływanie się na zasoby i potencjał osób trzecich, możliwości realizacji zamówienia przez podwykonawców, rodzaje dokumentów, których może żądać zamawiający, uzupełnianie i wyjaśnianie dokumentów, przesłanki wykluczenia wykonawcy);
· Przygotowanie oferty (przygotowanie oferty zgodnie z wymogami SIWZ lub zaproszenia do składania ofert, zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, procedura składania oferty, złożenie wadium);
· Proces oceny ofert (otwarcie ofert, proces oceny: wezwanie do uzupełnienia i wyjaśnienia treści oferty, odrzucenie oferty, wybór najkorzystniejszej oferty / unieważnienie postępowania);
· Umowy w sprawie zamówienia publicznego (obowiązki wykonawcy związane z zawarciem umowy , zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia, zmiany i odstąpienia od umowy);
· Środki ochrony prawnej (odwołanie, skarga).
Prowadzenie szkoleń połączonych w formą warsztatową z zakresu przygotowania przedsiębiorców sektora MMSP do wykorzystywania instrumentów e-zamówień w Polsce (1 dzień, 8 h lekcyjnych/grupa). Działanie to będzie możliwe do zrealizowania w projekcie z chwilą wejścia w życie przepisów umożliwiających stosowanie e-zamówień w Polsce. Warsztat realizowany będzie zgodnie z poniższym minimalnym programem (Zamawiający zastrzega sobie prawo do poszerzenia programu - nowe elementy będą jednak ściśle związane z tematyką e-zamówień):
· Przepisy regulujące udzielanie e-zamówień Polsce;
· Pozyskiwanie informacji o e-zamówieniach publicznych;
· Przygotowanie oferty;
· Wyszukiwanie ogłoszeń o e-zamówieniu;
· Analiza ogłoszenia i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pod kątem możliwości udziału w postępowaniu.
Ww. szkolenia będą realizowane na terenie woj. pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i podlaskiego. Planowany okres realizacji szkoleń: kwiecień 2018 - maj 2019 (termin realizacji może ulec zmianie). Planowana liczba grup szkoleniowych: 24 (śr. 12 osobowych), po śr. 6 szkoleń w każdym ww. województwie. Jedna grupa szkoleniowa będzie brała udział w szkoleniu teoretycznym i w warsztacie z e-zamówień.
Odbiorcami szkoleń będą przedsiębiorcy i ich pracownicy ze 300 firm z sektora MŚP, po 25% firm z każdego z ww. województwa.
Sposób prowadzenia szkoleń: szkolenia powinny być realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Szkolenia będą prowadzone przez jednego trenera (nie ma opcji kotrenerów).
B. Doradztwo z zakresu ubiegania się o zamówienia publiczne w Polsce.
Celem doradztwa będzie omówienie konkretnych przypadków związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w którym uczestniczy lub udziałem w którym jest zainteresowany przedsiębiorca, korzystający z doradztwa w ramach projektu.
W trakcie doradztwa przedsiębiorca powinien uzyskać profesjonalną pomoc w zakresie np. omówienia wątpliwości z udziałem w danym postępowaniu przetargowym, opracowania lub zweryfikowania pisma na potrzeby uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzenia wniosku o protokół z otwarcia ofert, konsultacji w zakresie weryfikacji dokumentacji związanej z postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą, konsultacji w zakresie ewentualnej realizacji umowy o udzielenie zamówienia publicznego (kary umowne, możliwości zmiany umowy, udzielanie zamówień uzupełniających, zatrzymanie wadium, okres gwarancji) oraz doradztwa w zakresie przygotowania przedsiębiorców sektora MMSP do wykorzystywania instrumentów e-zamówień (działanie obligatoryjne w momencie wejście w życie przepisów i procedur umożliwiających stosowanie e-zamówień).
Planowana liczba firm objętych doradztwem: 300. Liczba godzin doradczych przypadających na przedsiębiorcę wynosić będzie miedzy 10 a 30 godzin. Godzina doradztwa rozumiana jest jako godzina zegarowa. Liczba firm objętych doradztwem może ulec zmianie.
Forma: Bezpośrednie spotkania - min. 50% czasu; samodzielna praca doradcy (np. analiza SIWZ, oferty, przygotowywanie pism) - maks. 50% czasu. Planowany okres realizacji doradztwa: maj 2018-grudzień 2019 (okres realizacji może ulec zmianie).
Miejsce realizacji doradztwa: siedziby przedsiębiorców objętych projektem z woj. pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i podlaskiego.
Zapytanie dotyczy osobistego świadczenia usług szkoleniowych i doradczych, forma zatrudnienia - umowa zlecenie, rozliczenie wynagrodzenia: dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej - rachunek, dla osób prowadzących działalność gospodarczą - rachunek lub faktura.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
Oferty mogą składać wyłącznie:
- Trenerzy posiadający udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w wymiarze co najmniej 240 godzin w okresie 10.2014-08.2017 z obszaru prawa zamówień publicznych dla przedsiębiorców.
- Doradcy posiadający udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu doradztwa w wymiarze co najmniej 240 godzin w okresie 10.2014-08.2017 z obszaru prawa zamówień publicznych dla przedsiębiorców.
Jedna osoba może pełnić funkcję trenera i doradcy, jeśli wykaże się doświadczeniem wymaganym dla trenera i doradcy.
Złożenie oferty na pełnienie funkcji trenera w projekcie oznacza gotowości i posiadanie odpowiedniej wiedzy i kwalifikacji do przeprowadzenia, zgodnie z minimalnym programem, szkoleń teoretycznych i warsztatów z e-zamówień. Nie ma możliwości złożenia oferty na pełnienie funkcji trenera tylko dla szkoleń teoretycznych lub tylko dla warsztatów z e-zamówień.
Do oferty należy dołączyć dokumenty, np. referencje, które jednoznacznie potwierdzą posiadane doświadczenie - będą one podstawą dokonania oceny spełniania wymagań. Zamawiający planuje prowadzić negocjacje cenowe z oferentami. Zamawiający planuje podzielić
Zamówienie między oferentów, którzy spełnią wymagania dotyczące doświadczenia.
IV. Kryteria oceny oferty, wagi procentowe i sposób przyznawania punktacji
Stawka za godzinę szkoleniową/godzinę doradczą - 60%
Zamawiający nie będzie zwracał Wykonawcy kosztów ew. przejazdu, wyżywienia, noclegu więc stawka powinna je obejmować. W przypadku szkoleń Zamawiający zapewni materiały szkoleniowe oraz salę szkoleniową.
Sposób przyznawania punktacji: Maksymalną liczbę punktów - 1 pkt otrzyma najniższa stawka. Pozostałe oferty będą oceniane zgodnie ze wzorem: stawka oferty najniższej/stawka oferty ocenianej. Ocena ofert będzie dokonywana osobno dla godzin szkoleniowych i doradczych.
Doświadczenie - 40%
Za wykazanie dodatkowych godzin (ponad obligatoryjne 240 godzin) w zakresie prowadzenia szkoleń/doradztwa z obszaru prawa zamówień publicznych dla przedsiębiorców w okresie 10.2014-08.2017 Zamawiający będzie przyznawał dodatkowe punkty.
Sposób przyznawania punktacji: Oferent, który wykaże największa liczbę dodatkowych godzin szkoleniowych/doradczych otrzyma 1 pkt, a pozostali oferenci otrzymają punkty wyliczone procentowo. Np. jeśli Oferent z największym doświadczeniem wykaże 100 dodatkowych godzin szkoleniowych/doradczych - otrzyma 1 pkt. Oferent, który wykaże 70 dodatkowych godzin szkoleniowych/doradczych otrzyma 0,7 pkt.
Dodatkowe godziny doradcze muszą być również potwierdzone referencjami od przedsiębiorców. Oferent może wykazać jedne referencje obejmujące godziny obligatoryjne i dodatkowe.
Ocena doświadczenia będzie dokonywana osobno dla trenerów (dodatkowe godziny szkoleniowe) i dla doradców (dodatkowe godziny doradcze).
Kryterium doświadczenia ma zapewnić wybór do projektu najlepszych ekspertów w zakresie PZP, co powinno się przełożyć na wysoką jakość oferowanego w projekcie wsparcia i korzyści dla firm uczestniczących w projekcie.
Ocena ofert będzie dokonywana zgodnie z poniższym wzorem: Liczba punktów za stawkę x 60% + liczba punktów za dodatkowe doświadczenie x 40% = ostateczna liczba punktów.
Zostanie wybrany Oferent, który spełni wymagania minimalne i uzyska największą liczbę punktów. Ocena będzie dokonywana osobno dla trenerów i doradców. Z kolejnymi Oferentami Zamawiający podejmie negocjacje cenowe.
V. Termin i sposób składania ofert
1. Oferta musi zostać złożona na wzorze stanowiącym Załącznik 1 do Zapytania ofertowego. Oferty złożone w innej formie, po terminie lub niekompletne nie będą podlegały ocenie.
2. Oferta musi zawierać kwoty brutto.
3. Ofertę należy przesyłać mailem na adres: jheizig@oditk.pl lub przesłać na adres Zamawiającego: ODiTK, ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk do dnia 12.09.2017 do godz. 09.00
4. Zapytanie ofertowe wraz ze wzorem oferty zamieszczone zostało w siedzibie Zamawiającego i na stronie www. Zamawiającego.
VI. Termin realizacji umowy
Planowany okres realizacji projektu: marzec 2018-grudzień 2019. Okres realizacji projektu może ulec zmianie.
VII. Informacje na temat zakazu powiazań osobowych lub kapitałowych
Zamówienie nie będzie mogło być udzielone podmiotom, które powiązane są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, co w szczególności oznacza:
a. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadanie co najmniej 10 % akcji lub udziałów;
c. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VIII. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania
Zamawiający nie przewiduje zmian w zakresie istotnych zapisów umowy, chyba, że PARP jako instytucja udzielająca dofinansowania na realizację projektu będzie wymagała ich wprowadzenia.
IX. Istotny zapis umowy
Realizacja szkoleń i doradztwa przez wybranych Wykonawców rozpocznie się w przypadku otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania w ramach konkursu 2.2. POWER, nr POWR.02.02.00-IP.09-00-009/17.
X. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Oferent może złożyć ofertę na szkolenia i/lub doradztwo.
XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający prześle wszystkim Oferentom i zamieści na stronie www.
XII. Osoba do kontaktu
Joanna Heizig, e-mail: jheizig@oditk.pl
XIII. Załączniki
Załącznik 1 - Wzór formularza ofertowego
Ranking firm szkoleniowych Gazety Finansowej - GRUPA ODITK w TOP3!
Obejrzyj najnowszy odcinek - rozmowę prowadzą ekspertki, które wnoszą perspektywę coachingową, jak...
Ponownie poddaliśmy się ocenie EcoVadis – globalnego standardu zrównoważonego rozwoju w biznesie.
Obejrzyj najnowszy odcinek "Rzeczywistość managerów top i potrzeba sparring partnera – Executive...
Rozmawiamy o zmieniającej się roli lidera. Dyskutujemy o powodach transformacji przywództwa i jego...
Jesteśmy w TOP 3 w Polsce! Zestawienie przygotowała Gazeta Finansowa.
Realizatorzy projektu: Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego, Inspire Consulting sp. z o.o. i...
W tym odcinku naszego podcastu „GO UP!” okiem ekspertów przyglądamy się docenianiu, którego siła...
Gościem specjalnym odcinka jest Aleksander Majorek – Head of Product Development w firmie Franke...
HR Challenge to największe w Polsce spotkanie dyrektorów i managerów HR. Chcemy dostarczyć...
Posłuchaj rozmowy „Zwinny menadżer - jak urealnić oczekiwania organizacji?”.
Jako Executive ODITK partnerujemy kadrze executive na drodze do realizacji aspiracji biznesowych....
GRUPA ODITK w czołówce najnowszego rankingu firm szkoleniowych. Zestawienie przygotowała Gazeta...
Pierwszy odcinek naszego podcastu "GO UP!" już dostępny!
Stery każdego odcinka przejmą duety ekspertów-praktyków tematu.
Kolejna edycja naszego wydarzenia Technovation Forum odbędzie się 20-21 marca 2024 w Poznaniu....
Michał Hałas, nasz ekspert TRIZ, został akredytowanym przedstawicielem Certification Committee of...
Do naszego zespołu ekspertów poszukujemy Trenera/Konsultanta VA/VE (Value Engineering/Value...
GRUPA ODITK w corocznym raporcie Gazety Finansowej – Ranking Firm Szkoleniowych.
Zajęliśmy drugie miejsce w Krajowym Ratingu Firm Szkoleniowych!
Zapraszamy jako oficjalny partner badania. Otrzymasz raport, z którego dowiesz się jakie działania...
Przygotowaliśmy szkolenie, w którym dzielimy się doświadczeniem, jak "postawić i poprowadzić"...
Już 8-9 marca 2023 spotkamy się w Warszawie z dyrektorami i managerami HR największych firm.
Za nami kolejna edycja Technovation Forum. Zapraszamy do obejrzenia videorelacji.
Przygotowaliśmy aż siedem propozycji warsztatów, by stworzyć wyjątkowe spotkanie - stacjonarnie i...
GRUPA ODITK w czołówce najnowszego rankingu firm szkoleniowych Gazety Finansowej.
Spotkajmy się 18-19 października 2022 w Gdańsku na kolejnej edycji Technovation Forum.
26 kwietnia 2022 o godz. 11:00 zapraszamy na bezpłatne webinarium GRUPY ODITK. Porozmawiamy o...
Analiza wartości to proces doradczy, który przynosi rezultaty tj. redukcja kosztów produkcji,...
9-10 marca obędzie się HR Challenge Poland – ważne wydarzenie dla zarządzających HR. Jesteśmy...
Już od 40 lat z satysfakcją zajmujemy się rozwojem ludzi i organizacji, wzmacniając biznesy naszych...
28 marca 2022 zapraszamy na pierwszą edycję naszego otwartego szkolenia online „Ślad węglowy...
GRUPA ODITK na pierwszym miejscu w tegorocznym rankingu firm szkoleniowych! Zestawienie...
Podczas Kongresu Kadry (25-27 października 2021) opowiemy, jak budować silne społeczności...
Poszukujemy do współpracy Specjalisty ds. zdalnych produktów rozwojowych (Gdańsk/zdalnie).
Tym razem oprócz wysłuchania ciekawych prelekcji, nasi uczestnicy zwiedzą Global Solution Center...
W nowym artykule opowiadamy o programie rozwojowym dla menadżerów w modelu 70:20:10, który...
16 czerwca 2021 zapraszamy na webinarium na temat zwinności - must have obecnej rzeczywistości.
Rozwiązanie, które pozwala zapewnić pracownikom wsparcie psychologiczne.
Nowy artykuł i kurs online o Agile Mindset dostępne na naszej stronie.
W najnowszym artykule opowiadamy o realizmie jako narzędziu wspierającym funkcjonowanie w czasach...
27 kwietnia 2021 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium poświęcone tematowi przywództwa w...
Nowy artykuł o transformacji przywództwa i wyzwaniach liderów w dobie pracy wirtualnej dostępny w...
10-11 marca 2021 bierzemy udział w konferencji, podczas której opowiemy, jak budować leadership...
W najnowszym artykule przedstawiamy zarządzanie konfliktem jako ważny element dobrego przywództwa.
#ZMIANA #AGILITY #LEADERSHIP – trzy dźwignie wzrostu w turbozmiennej rzeczywistości.
W biznesie, tak jak w sporcie, zwinność jest bezcenna. W nowym artykule, posługując się sportowymi...
W najnowszym artykule odpowiadamy na pytanie, kogo zatrudnić na stanowisko Szefa Sprzedaży, gdy...
Jak zapewnić firmie wzrost w wyjątkowo zmiennym otoczeniu? Artykuł Agnieszki Węglarz, eksperta...
Jak dopasować ofertę oraz działania wspierające sprzedaż do zmieniającego się rynku? Zapraszamy do...
25 września 2020 o godzinie 10:00 zapraszamy na bezpłatne webinarium na temat praktycznego...
7 października 2020 startuje nasza otwarta akademia online: ADVANCED VIRTUAL LEADERSHIP ACADEMY.
O przywództwie w digitalnym świecie i byciu liderem na czas wyzwań w najnowszym artykule pisze...
W nowym artykule omawiamy najczęstsze błędy poznawcze, które mają wpływ na decyzje biznesowe.
Wyjaśniamy, jak płynnie przejść od wywołującej negatywne odczucia sukcesji stanowisk do pozytywnej...
Nowy artykuł o tym, jak przygotować handlowców, by efektywnie działali na rynku zmienionym przez...
W nowym artykule poruszamy kwestię realizowania projektów w czasach coraz bardziej VUCA.
23 czerwca 2020 o godzinie 16:00 zapraszamy na bezpłatne webinarium z udziałem gościa specjalnego:...
W naszej 'Strefie Wiedzy' dostępny jest nowy artykuł o tym, jak menadżerowie mogą wzmacniać...
Realizujemy licencyjne sesje online, które prowadzą zespoły zarządzające wprost do kluczowych...
W nowym artykule wyjaśniamy, czym w praktyce przejawia się odporność psychiczna. Podpowiadamy też,...
Zaplanowaliśmy otwarte szkolenia online, które adresują aktualne wyzwania menadżerów i pracowników.
W nowym artykule podpowiadamy, jak radzić sobie w obecnym czasie i jak mądrze z niego skorzystać.
W nowym artykule dzielimy się sprawdzonymi patentami na działania rozwojowe, które w obecnym czasie...
Realizujemy szkolenie online, które przygotowuje menadżerów do zarządzania zdalną pracą zespołu.
W nowym artykule przedstawiamy praktyczne wskazówki dla menadżerów na ten niełatwy czas.
Odpowiadamy na najczęściej pojawiające się pytania ze strony działów HR i osób zarządzających.
Choć od lat mówimy o VUCA Times, to dziś czujemy je w nowym wydaniu. Jak się nie dać rosnącej...
W najnowszym artykule wyjaśniamy, jak świadome podejście do wyglądu zewnętrznego pomaga realizować...
Jak połączyć klasyczne podejście do zarządzania projektami z narzędziami agile? W naszej Strefie...
Tym razem uczestnicy naszej konferencji zwiedzą fabrykę IKEA Industry Zbąszynek (największy...
W najnowszym artykule Michał Hałas opowiada, jak wyglądało wprowadzenie zarządzania projektami na...
Czego potrzebują zespoły Agile, by działać efektywnie? Nowy artykuł już dostępny w naszej 'Strefie...
Artykuł o tym, jak dbać o wellbeing pracowników i dlaczego warto to robić jest dostępny w naszej...
Ostatnie lata to okres dominacji czterech trendów: personalizacji rozwoju, tech-mobilności...
Branża project management musi przygotować się na radykalne zmiany. W naszej Strefie Wiedzy...
Uważny i obecny = skuteczny. Nowy artykuł na temat potencjału korzystania z narzędzi mindfulness...
Artykuł o tym, jak wspierać budowanie kultury feedbacku poprzez rozwiązania digitalne dostępny w...
Uznani eksperci tematu będą rozmawiać o edukacji menadżerów. Wśród nich jest Iwona Skiba, Dyrektor...
Proces wdrożenia BIM wymaga kompleksowego podejścia. Nowy artykuł na ten temat jest już dostępny w...
W najnowszym artykule dzielimy się sprawdzonym przepisem na zaprojektowanie programu rozwojowego...
Artykuł Aleksandry Ślifiskiej, Trenera GRUPY ODITK, o tym, jak inwestować w personal branding kadry...
Chroniczny stres to jedna z najgroźniejszych chorób, jakie dotykają liderów naszych czasów....
W najnowszym artykule wyjaśniamy, jak zbudować skuteczną strategię personal branding.
Kongres odbędzie się 13-14 czerwca 2019 w Sopocie.
Jak podejść do wdrażania BIM? Jakich ludzi i z jakimi kompetencjami potrzebujemy? Nowy artykuł na...
W lipcu rusza seria spotkań online na temat narzędzi zarządzania projektami (klasyczne, BIM,...
Artykuł Michała Hałasa, Trenera GRUPY ODITK, na temat DFA, czyli inżynierskiego podejścia i zestawu...
Paweł Ziemiański, Trener GRUPY ODITK, w nowym artykule wyjaśnia, dlaczego warto kłaść nacisk na...
W nowym artykule omawiamy temat business acumen i jej wpływu na zaangażowanie pracowników.
Tworzenie kultury odpowiedzialności nie jest łatwe, ale bez wątpienia jest warte wysiłku. W nowym...
Nowy artykuł już dostępny w naszej Strefie Wiedzy.
Jakie trendy rozwojowe można było zauważyć w trakcie mijającego roku i co przyniesie rok 2019?...
Innowacyjność w Polsce ma różne oblicza. Dużo w tym kontekście mówi się o start-upach. A jak...
6-7 marca 2019, Wrocław - zapraszamy na spotkanie poświęcone innowacyjności.
Łukasz Wieczorek, Trener GRUPY ODITK, odpowiada na to pytanie w najnowszym artykule w naszej...
Przemysław Lisek, Trener GRUPY ODITK, wyjaśnia jakie zmiany wprowadza najnowsza wersja „Wytycznych...
14-15 listopada 2018, Gdynia - zapraszamy na spotkanie top managerów controllingu i finansów!
Z kim i o czym należy rozmawiać, planując program rozwojowy? Zapraszamy do lektury najnowszego...
Jak kreować fun, który da pracownikom nową energię? Joanna Parchem wyjaśnia w najnowszym artykule w...
Na szkolenia menadżerskie GRUPY ODITK wkrótce będzie można otrzymać nawet 80% dofinansowania.
Artykuł merytoryczny Iwony Skiba, Dyrektor Obszaru Szkoleń Psychologii Biznesu GRUPY ODITK, o tym,...
Artykuł merytoryczny Agaty Sawickiej, Konsultanta GRUPY ODITK, na temat skutecznego wdrożenia...
Artykuł na temat BIM (Building Information Modeling) w przetargach publicznych na polskim rynku.
Artykuł Agnieszki Nowickiej-Przyborskiej, Trenera GRUPY ODITK, o znaczeniu kultury narodowej w...
Artykuł merytoryczny Grzegorza Ilnickiego, Trenera GRUPY ODITK.
Nawet drobne działania rozwojowe warto osadzić na modelu 70:20:10. Wówczas już przy niewielkich...
Artykuł merytoryczny Piotra Staniszkisa, Trenera GRUPY ODITK.
Co się dzieje, gdy uruchomienie mentoringu rozpoczyna się wskazaniem mentorów? Zapraszamy do...
Artykuł merytoryczny o kompetencjach BIM Managera, a także o tym, jak się przygotować do pełnienia...
25 kwietnia 2018 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium poświęcone menadżerskim rozmowom...
W najnowszym artykule merytorycznym, opublikowanym w naszej Strefie Wiedzy, przedstawiamy...
Artykuł merytoryczny o wykorzystaniu Design Thinking w tworzeniu produktów i usług, które mają...
Artykuł merytoryczny Wojciecha Matłosza, Trenera GRUPY ODITK, o zależności pomiędzy kondycją...
14-15 marca 2018 w Bydgoszczy odbędzie się Technovation Forum, wydarzenie poświęcone...
Artykuł merytoryczny Michała Hałasa o sposobie na osiągnięcie przełomu w innowacjach.
W najnowszym artykule w Strefie Wiedzy wyjaśniamy co to jest microlearning i jak efektywnie...
Artykuł merytoryczny Danuty Dunajskiej o sposobach na "oswojenie" różnorodności w zespole.
Z czym w mijającym roku mierzyły się działy HR i jakie trendy i wyzwania przyniesie rok 2018?...
Artykuł merytoryczny Agnieszki Graszewicz o techmetodyce Building Information Modeling. Tekst...
5 grudnia 2017 o godzinie 9:30 zapraszamy na webinarium o tym, jak z sukcesem zaplanować i...
Zapraszamy do lektury drugiej części artykułu o zasadach budowania efektywnego systemu...
W najnowszym artykule w naszej Strefie Wiedzy, Dagmara Łuczka, Trener GRUPY ODITK, omawia kluczowe...
Od dzisiaj na nasze usługi można otrzymać dofinansowanie, dokonując zamówienia przez Bazę Usług...
Artykuł Konrada Klepackiego o tym, jak podejść do tematu wymagań, by sprawnie realizować pracę w...
11 października 2017 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium o metodach rozwiązywania problemów...
Motywacja uczestników to kluczowy aspekt powodzenia projektów rozwojowych, wykorzystujących...
Artykuł Łukasza Wieczorka na temat social selling, Strategii Basho i podnoszeniu efektywności...
Jakie są korzyści z certyfikacji project management? Zapraszamy do lektury nowego artykułu w Bazie...
Artykuł Pawła Ziemiańskiego, eksperta GRUPY ODITK w obszarze efektywności osobistej.
Artykuł merytoryczny o tym, jak HR może działać w organizacji, kiedy procesy personalne nie są...
Artykuł Katarzyny Kaganiec o wykorzystaniu zwinności poza projektami IT.
Prowadzenie projektów HR, Employer Branding, rozwój pokolenia Y, programy talentowe i sukcesja – to...
Co zrobić, gdy w organizacji brakuje apetytu na działania HR-owe? Zapraszamy do lektury artykułu...
Artykuł merytoryczny Moniki Wieczorek i Kariny Wiszniewskiej-Wąsik, ekspertek w obszarze...
31 maja 2017 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium o procesach rozwojowych dla pracowników...
W dniach 24-26 maja 2017 w Gdańsku odbędzie się XXV Kongres Controllerów. Przewodni temat ...
Specjalista ds. rekrutacji uczestników w zespole realizującym projekty unijne poszukiwany.
10 maja 2017 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium o trendach rozwoju technicznego i ich...
Artykuł Iwony Skiby i Joanny Parchem o tech-trendach i symplifikacji.
Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 to certyfikowany standard zarządzania i świadczenia...
Artykuł Agnieszki Nowickiej-Przyborskiej o zarządzaniu przez cele (MBO) jako menadżerskim systemie...
6 kwietnia 2017 zapraszamy do Warszawy na PM SUMMIT, spotkanie poświęcone Project Management. W...
14 marca 2017 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium poświęcone zarządzaniu projektami HR.
Artykuł Katarzyny Kaganiec i Mikołaja Franasa - Trenerów GRUPY ODITK o specyfice i nawiązywaniu...
Pracodawcy mogą otrzymać dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego również w roku 2017.
Artykuł o pokonywaniu ograniczeń wynikających z wcześniejszych doświadczeń, którego autorem jest...
Artykuł Pawła Ziemiańskiego o technice pomagającej utrzymać koncentrację.
19 stycznia 2017 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium o tym, jak dzięki narzędziom TRIZ...
Artykuł merytoryczny Iwony Skiby, o tym jakiego szefa potrzebują pracownicy pokolenia Y i Z.
Artykuł Doroty Jakubowskie-Kurzec o przełamywaniu rutyny w celebrowaniu świątecznych spotkań...
Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej GRUPY ODITK.
Artykuł Sabiny Węsierskiej dotyczący sposobów na uproszczenie środowiska pracy, by stało się...
Artykuł prawny Moniki Wieczorek o zarządzaniu różnorodnością pokoleniową.
30 listopada 2016 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium o metodach i zasadach dotyczących...
Artykuł merytoryczny Wojciecha Matłosza o wymiarach organizacji procesowej.
Artykuł Iwony Skiby o budowaniu zainteresowania i utrzymaniu zaangażowania słuchaczy podczas...
20 października 2016 o godzinie 11:00 zapraszamy do udziału w spotkaniu on-line, poświęconym...
Artykuł merytoryczny Sabiny Węsierskiej o tym, w jaki sposób zmienić dotychczasowy opis kandydata...
Artykuł merytoryczny Michała Grzesika - Konsultanta Grupy ODiTK o zadaniach i wyzwaniach jakie...
28 września 2016 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium na temat wymagań w projektach zwinnych.
Artykuł merytoryczny Witolda Salskiego o przygotowaniach do urlopu i powrocie z niego.
Controlling jest częścią wspólną funkcji menadżerów i controllerów. Istotne jest więc obustronne...
Artykuł merytoryczny Moniki Wieczorek o prawnych aspektach budowania kultury organizacyjnej.
30 sierpnia 2016 odbędzie się konferencja poświęcona budowaniu partnerstwa oraz komunikacji w...
„Controller jako Partner Biznesu” – to temat przewodni tegorocznej edycji Kongresu Controllerów,...
Intensywne szkolenia przygotowujące do certyfikacji project management w lipcu i sierpniu w...
29 czerwca 2016 o godzinie 11:00 zapraszamy na Webinarium Grupy ODiTK: "Menadżer jako Nawigator...
Artykuł merytoryczny Wojciecha Matłosza o specyfice organizacji nastawionej na proces i pokoleniu...
Artykuł merytoryczny Moniki Wieczorek - Radcy Prawnego, Trenera Grupy ODiTK o ochronie informacji...
17 maja 2016 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium poświęcone metodologii TRIZ. Spotkanie...
Artykuł o tematyce prawnej Grzegorza Ilnickiego.
Artykuł merytoryczny Bartosza Skierkowskiego o działaniach rozwojowych dla pracowników.
Szkolenia Grupy ODiTK z zakresu zarządzania projektami zostały docenione za wysoki poziom...
6 kwietnia 2016 o godzinie 11:00 zapraszamy na webinarium, w trakcie którego wyjaśnimy jak budować...
Chcesz zostać częścią naszego zespołu? Poszukujemy Ekspertów z obszaru partnerstwa...
Artykuł Marty Borkowskiej-Bierć dotyczący roli lidera w zespole i organizacji. O nowym produkcie...
Informujemy, że postępowanie na wybór trenerów i doradców z zakresu Prawa Zamówień Publicznych do...
Artykuł merytoryczny Iwony Skiby o technikach efektywnego słuchania.
Artykuł Doroty Kabat - Konsultanta Grupy ODiTK o budowaniu marki własnej.
1 marca 2016 o godzinie 11:00 zapraszamy na Webinarium Grupy ODiTK zatytułowane: "Rozmowa...
Artykuł Przemysława Dybka o tym, jak powinno się planować realizację celów, nie tylko rocznych.
I. Zamawiający Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego - Spółdzielnia z siedzibą w Gdańsku...
Programy szkoleń Grupy ODiTK dostosowane do aktualnych wymogów egzaminacyjnych PMP®.
Artykuł Przemysława Liska dotyczący skuteczności metody TRIZ w poszukiwaniu rozwiązania...
Artykuł merytoryczny Jolanty Blaszkowskiej-Bastian o przygotowaniu do rozmowy oceniającej.
3 lutego 2016 o godzinie 11:00 zapraszamy do udziału w webinarium: Ocena pracownika – narzędzie...
Artykuł Konrada Klepackiego dotyczący rozwoju myślenia innowacyjnego.
Tekst jest kontynuacją tematu brandingu w procesie rekrutacji.
Artykuł Sabiny Węsierskiej o wpływie wizerunku pracodawcy na proces rekrutacji.
I. Zamawiający Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego - Spółdzielnia z siedzibą w Gdańsku...
Dziękujemy za ten wspólny czas. To już 35 lat jak wspieramy rozwój i wzrost kompetencji ludzi i...
Artykuł Doroty Jakubowskiej-Kurzec o kulturze organizacyjnej w okresie spotkań świątecznych.
Artykuł Danuty Dunajskiej o zmianie organizacyjnej jak rozpakowywaniu kartonów po przeprowadzce.
Artykuł Moniki Szczerbińskiej-Inglot będący zapisem wniosków ze spotkania podczas Strategicznego...