Lewarujemy wartość wybranego produktu, dzięki czemu firma uzyskuje wymierne korzyści biznesowe. Analiza wartości to proces doradczy, który przynosi rezultaty tj. redukcja kosztów produkcji, zwiększenie poziomu zysku i skrócenie czasu dostawy.
Analiza Wartości Produktu (Value Analysis) to sprawdzona sekwencja działań skupiona wokół uzyskania konkretnych, założonych rezultatów biznesowych na danej grupie produktowej, procesie lub usłudze.
Jest częścią inżynierii wartości, czyli Value Engineering.
W przebiegu procesu VA naszym celem jest dogłębne zrozumienie interakcji w organizacji i wokół niej, a następnie przygotowanie pomysłów do tego, by zrealizować wytypowany cel biznesowy.
Analiza Wartości Produktu obejmuje:
Proces "robimy z ludźmi, a nie ludziom". Dzięki temu zespół jest bardziej skłonny do wdrażania swoich pomysłów. Pobudzamy ludzi do poszukiwania rozwiązań w taki sposób, aby to oni je generowali. W ten sposób budujemy ich apetyt na udział w przyszłych inicjatywach zmian.
KROK 1 - Business case
KROK 2 - Zebranie i analiza danych
KROK 3 - Wypracowanie innowacyjnych rozwiązań
KROK 4 - Asysta wdrożeniowa
Wartością dodaną procesu doradczego VA jest rozwój pracowników. Osoby z organizacji zaproszone do procesu prowadzonego przez naszego eksperta uczą się w działaniu. W ten sposób osiągamy zarówno korzyść biznesową, jak i transfer wiedzy do organizacji.