Uczymy badania potrzeb, które wzmacnia szanse na sprzedaż. Wyjaśniamy jak zadawać pytania, nawet te trudne, by przygotować dla klienta jak najlepsze rozwiązanie.
Podczas szkolenia trenujemy kontraktowanie - umawianie się z klientami na przebieg rozmowy, by już na początku ustalić możliwy rezutat spotkania.
Uczymy jak przygotować sobie listę pytań, by zdiagnozować sytuację i stworzyć grunt pod sprzedaż. Dbamy przy tym, by sposób budowania pytań oraz ich kolejność układały się w logiczną całość.
Zachęcamy sprzedawców, by poszukiwali ciekawych przykładów wzmacniających wartość proponowanych rozwiązań. Inspirujemy do odważnego pytania klientów o opinie na temat oferty, przebiegu spotkania oraz zadowolenia ze współpracy.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.