Dzięki ankietowemu badaniu on-line zdobywamy wiedzę o zasobach organizacji i obszarach wymagających zmian, a także o nastrojach pracowników. Zyskujemy system wczesnego ostrzegania w tematach, których skutki mogłyby być na późniejszym etapie zagrożeniem.
Zakres, treść i długość badania dopasowujemy do potrzeb klienta, korzystając z własnej bazy pytań do ankiety. Skupiamy się na kluczowych dla danej organizacji kwestiach. Przede wszystkim jednak ułatwiamy wyciąganie wniosków z uzyskanych wyników i śledzenie progresu wprowadzonych zmian.
Dzięki badaniu zyskujemy obraz tego, co szczególnie cenią bądź co szczególnie zniechęca pracowników, uwzględniając poszczególne grupy zawodowe i staż pracy. Aby mieć pewność, że trafnie interpretujemy oceny przyznane przez pracowników w badaniu, pogłębiamy wyniki spotkaniami fokusowymi, docierając do przyczyn.
Celem badania nie jest opis stanu na dziś, ale projektowanie przyszłości. Dlatego raport obejmuje konkretne wskazówki i rekomendacje wraz z listą priorytetów w obrębie pożądanych zmian o różnym horyzoncie czasowym, w tym quick wins. Wspieramy komunikację wyników badania do pracowników w sposób, który pozyskuje ich do zmian.