Uczymy, jak wykorzystując potencjał nowoczesnych kanałów komunikacji, docierać do najważniejszych dla swojego biznesu osób i maksymalizować szanse sprzedażowe.
Pokazujemy jak przy pomocy technik social sellingu i strategii mailowej Basho E-mail Strategy podnieść skuteczność w umawianiu spotkań. Wyniki badań wskazują na niską skuteczność „zimnych telefonów” – tylko 1-2,5 na 100 prób kończy się ustaleniem spotkania. Natomiast odpowiednio skonstruowane wiadomości wysyłane przez kanały social media mają efektywność na poziomie 64-82%. Uczymy korzystać z tego potencjału.
W trakcie szkolenia omawiamy praktyczne zastosowanie zdalnych form dotarcia do klienta. Wskazujemy kluczowe różnice między klasyczną komunikacją a nowoczesnymi kanałami, tj. e-mail, chat, sms i media społecznościowe. Wyjaśniamy jak bazując na psychologicznych i neurologicznych mechanizmach odbioru informacji, budować skuteczne komunikaty i prowadzić działania sprzedażowe.
Wyjaśniamy jak odpowiadać na kluczowe potrzeby klientów i wyzwania współczesnego rynku. Skupiając się na wartościach, uczymy w jaki sposób zdobyć zainteresowanie, zbudować relację i wyjść poza schematy, w ramach których działa większość sprzedawców. Wszystko po to, by znacząco zwiększyć prawdopodobieństwo sprzedaży.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.