Budowanie relacji – przez atmosferę do wyników

Wspieramy uczestników w świadomym budowaniu pozytywnych stosunków międzyludzkich w miejscu pracy. Wyjaśniamy wpływ atmosfery w zespole na satysfakcję pracowników i osiągane przez nich wyniki.

JAK TO ROBIMY

OSOBOWOŚĆ A RELACJE

Zachęcamy uczestników szkolenia do przeprowadzenia analizy typów osobowości poszczególnych członków zespołu. Omawiamy potrzeby społeczne każdego z typów i wypracowujemy skuteczne taktyki budowania z nimi pozytywnych relacji.

TRUDNOŚCI – ZAGROŻENIE CZY SZANSA?

Przyglądamy się trudnym sytuacjom, które mogą być zagrożeniem dla atmosfery pracy. Wypracowujemy modele wychodzenia z „opresji” tak, by nie ucierpiały na tym stosunki międzyludzkie. Szukamy sposobów, jak podejść do trudnych sytuacji, aby służyły umocnieniu relacji.

RELACJE A WIZERUNEK

Wskazujemy na możliwości wykorzystania pozytywnych relacji do wzmocnienia swojej pozycji w zespole/organizacji. Pokazujemy jak zbudować swój wizerunek jako osoby popularnej, lubianej i szanowanej.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Siła relacji w środowisku pracy - co decyduje o dobrych stosunkach zawodowych
  • Zadania a relacje - typy powiązań
  • Sytuacje kryzysowe, konflikty, napięcia - jak je wykorzystać do wzmocnienia relacji
  • Relacje z osobami trudnymi we współpracy: radzenie sobie z nieuprzejmością, dystansowaniem się, uprzedzeniami, taktowne zwroty w niezręcznych sytuacjach
  • Feedback nastawiony na budowanie relacji
  • Relacje z szefem: szef a pracownik/zespół, trudne sytuacje w zespole (faworyzowanie, poczucie niesprawiedliwości itp.)
  • Budowanie swojej pozycji w oparciu o relacje
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...