Wzmacniamy świadomość biznesową, dzięki czemu handlowcy będą patrzeć na potrzeby klienta przez pryzmat uwarunkowań rynkowych i finansowych, w jakich działa jego przedsiębiorstwo.
Dostarczamy narzędzi, aby stać się kreatywnym partnerem w rozmowie i wiarygodnym doradcą, który w procesie budowania oferty bierze pod uwagę problemy, ograniczenia i wyzwania stojące przed klientem.
Uczymy stosować rachunek ekonomiczny w prezentacji oferty i interpretować kluczowe parametry i wskaźniki finansowe. Budujemy zrozumienie, jak oferta wpływa na wyniki finansowe i wartość firmy klienta oraz jakie parametry i wskaźniki finansowe są dla niego istotne.
Uczymy, jak interpretować informacje zawarte w sprawozdaniach finansowych klienta i ocenić jego kondycję finansową i ryzyko współpracy z nim.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.