Zmieniające się potrzeby i warunki rynkowe oznaczają konieczność re-designu wartości dostarczanych klientom i nowego spojrzenia na interakcje z nimi. Projektujemy unikalną propozycję wartości i aplikujemy ją do kanałów komunikacji z kluczowymi klientami.
Proces re-designu zaczynamy od wyboru kluczowych klientów i odświeżenia ich person w obliczu aktualnych wyzwań społecznych i biznesowych: co jest dla nich teraz ważne, jakich problemów, doświadczają i czego chcą uniknąć.
Pokazujemy kluczowe trendy i wynikające z nich korzyści, które stoją w sercu uwagi klientów, szczególnie w sytuacji niepewności. Dzięki temu koncentrujemy naszą optykę na potrzebach, które powinny stanowić fundament unikalnej propozycji wartości.
Stymulujemy do transformacji dotychczasowego spojrzenia na ofertę produktów/usług w stronę pogłębionego zrozumienia, czym jest tworzenie wartości dla klienta. Prowadzimy firmę w kierunku zaprojektowania autentycznych interakcji z klientami, z uważnością na potrzeby nowej rzeczywistości.
Proces opieramy na prostych i globalnie sprawdzonych narzędziach. Wykorzystujemy Value Proposition Canvas, aby zespołowo doprowadzić do przełomu w myśleniu o kluczowych klientach. Dzięki temu uspójniamy perspektywę na konieczne zmiany i ułatwiamy podejmowanie decyzji.
Proces re-designu jest cyklem kilku spotkań. Podczas pierwszego wypracowujemy unikalną propozycję wartości i aplikujemy ją do kanałów komunikacji z kluczowymi klientami: strony www, mediów społecznościowych, oferty i rozmów sprzedażowych. Analizujemy co już działa, a co potrzebujemy odświeżyć. Powołujemy projekty zmiany, w których definiujemy kluczowe działania. Podczas następnych spotkań wspieramy wdrożenie uzgodnionego planu.
Dla kadry zarządzającej/właścicieli.
1. Diagnoza:
2. 2-dniowy warsztat Customer Re-Design:
3. Warsztaty follow-up: 3-4 krótkie warsztaty przeglądowe, skoncentrowane wokół monitoringu realizacji działań i aktualizacji planu.