Design Thinking – kurs moderatora

Przygotowujemy do pełnienia roli moderatora Design Thinking. Uczymy jak prowadzić procesy projektowe w oparciu o tę metodologię.

JAK TO ROBIMY

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE

W trakcie trzydniowego szkolenia przygotowujemy do samodzielnego moderowania procesów projektowych, opartych o praktyczne narzędzia i techniki. Szkolenie dedykujemy szczególnie menadżerom, liderom projektów, HR-managerom, a także nauczycielom i przedstawicielom organizacji pozarządowych.

UCZENIE SIĘ POPRZEZ DOŚWIADCZANIE

Podczas szkolenia umożliwiamy uczestnikom doświadczenie wszystkich etapów procesu projektowego, bazującego na realnej potrzebie rynkowej.

INSPIRATOR ZMIAN

Poprzez doświadczenie pełnego procesu Design Thinking, poznanie narzędzi do projektowania rozwiązań oraz technik moderacyjnych, inspirujemy uczestników do inicjowania zmian w organizacji i generowania nowych sposobów szukania rozwiązań.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Design Thinking - metodologia projektowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań

  • Etapy procesu Design Thinking

  • Eksploracja - empatia i definiowanie problemów

  • Techniki badań konsumenckich (rozpoznawanie potrzeb)

  • Kreacja i analiza - generowanie rozwiązań

  • Prototypowanie i testowanie (techniki i narzędzia)

  • Rola moderatora w procesie - praca z grupą, role i proces grupowy

  • Techniki kreatywne - które wybrać na jakim etapie, jak je skutecznie poprowadzić
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Leadership
Menadżer Coachem – czyli jak prowadzić pracownika w świecie BANI

Coaching menadżerski, temat znany od dawna, dziś przeżywa swój renesans. Dlaczego? Bo żyjemy w...

Wiedza Efektywność osobista
Nie jestem szefem - po co mi marka osobista w Internecie?

Z marką osobistą jest jak z pogodą - zawsze jakaś jest. Nie każdemu będzie to odpowiadać! Nawet...