Doradztwo, które sprzedaje – myślenie pytaniami, obiekcje na czas kryzysu i inne narzędzia

Pomagamy handlowcom, pracującym tradycyjnie oraz poprzez kanały online, przenieść się na wyższy poziom komunikacji w procesie diagnozy potrzeb. Uczymy, jak w nowej rzeczywistości radzić sobie z obiekcjami klientów oraz jak zamykać sprzedaż, budując zaufanie w kontakcie zdalnym.

JAK TO ROBIMY

DORADZTWO I SPRZEDAŻ SĄ SZTUKĄ

Chcemy, aby handlowcy pracując face to face lub online dostrzegli nową jakość, którą mogą zaoferować swoim klientom. By wdrożyli umiejętność bardzo świadomego prowadzenia spotkań sprzedażowych. Pokazujemy, jak wykorzystać swój potencjał i wachlarz kompetencji komunikacyjnych do zbudowania trwałej relacji z klientem, nawet widząc się tylko na video. Uświadamiamy, jak ważne jest poznanie zarówno potrzeb, jak i motywów klienta, aby efektywnie zarządzić jego obiekcjami i skutecznie zamknąć sprzedaż.

ZASADY GRY

W trakcie warsztatów prezentujemy poszczególne narzędzia, ćwiczymy ich zastosowanie w świecie sprzedaży oraz w codziennym życiu. Budujemy nowy zestaw umiejętności komunikacyjnych, rozpoczynając od przebudowania postawy handlowca. Stosujemy proces ciągłego powtarzania i nadbudowywania umiejętności poprzez kolejne ćwiczenia praktyczne. Pomagamy znaleźć zastosowanie dla modelu myślenia pytaniami nie tylko w codziennej pracy, ale we wszystkich sferach życia i komunikacji interpersonalnej.

To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

· Słuchać a słyszeć to ogromna różnica - szczególnie w świecie spotkań on-line. · Jak i dlaczego warto zbudować w sobie postawę osoby autentycznie zainteresowanej "Światem Klienta" - niezależnie od tego, czy poznałem klienta osobiście, czy w trybie zdalnym.

· Włącz myślenie pytaniami, a wszystko w sprzedaży stanie się prostsze! W jaki sposób przenieść swoją komunikację na wyższy poziom i czerpać z tego większe profity (nie tylko finansowe).

· Zarządzanie obiekcjami klienta bez obaw, stresu i presji - niech klienta sam sprzątnie tę żabę. Dlaczego sztuka wywierania wpływu jest niezależna od kanału komunikacji?

· Zamykanie sprzedaży może być czystą formalnością - to zależy tylko od ciebie.

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki