Pomagamy handlowcom, pracującym tradycyjnie oraz poprzez kanały online, przenieść się na wyższy poziom komunikacji w procesie diagnozy potrzeb. Uczymy, jak w nowej rzeczywistości radzić sobie z obiekcjami klientów oraz jak zamykać sprzedaż, budując zaufanie w kontakcie zdalnym.
Chcemy, aby handlowcy pracując face to face lub online dostrzegli nową jakość, którą mogą zaoferować swoim klientom. By wdrożyli umiejętność bardzo świadomego prowadzenia spotkań sprzedażowych. Pokazujemy, jak wykorzystać swój potencjał i wachlarz kompetencji komunikacyjnych do zbudowania trwałej relacji z klientem, nawet widząc się tylko na video. Uświadamiamy, jak ważne jest poznanie zarówno potrzeb, jak i motywów klienta, aby efektywnie zarządzić jego obiekcjami i skutecznie zamknąć sprzedaż.
W trakcie warsztatów prezentujemy poszczególne narzędzia, ćwiczymy ich zastosowanie w świecie sprzedaży oraz w codziennym życiu. Budujemy nowy zestaw umiejętności komunikacyjnych, rozpoczynając od przebudowania postawy handlowca. Stosujemy proces ciągłego powtarzania i nadbudowywania umiejętności poprzez kolejne ćwiczenia praktyczne. Pomagamy znaleźć zastosowanie dla modelu myślenia pytaniami nie tylko w codziennej pracy, ale we wszystkich sferach życia i komunikacji interpersonalnej.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.