Doskonalimy umiejętności budowania efektywnych relacji. W prosty, przyjazny sposób przeprowadzamy użytkownika e-learningu przez delikatną materię dbania o relacje w miejscu pracy.
„Budowanie relacji” to seria trzech uzupełniających się e-learningów. Krótkie, około 20-minutowe kursy przeprowadzą uczestnika przez filary budowania relacji, zasady aktywnej komunikacji i sprawdzone sposoby działania w trudnych sytuacjach. Połączenie krótkiego filmu z interaktywnymi ćwiczeniami powodują, że uczestnik z przyjemnością i zaangażowaniem zdobywa wiedzę i doskonali potrzebne umiejętności.
Część „Filary budowania relacji” dostarcza wiedzy w czterech obszarach związanych z okazywaniem uznania, dawaniem poczucia wspólnoty, wpływaniem na poprawę nastroju oraz dawaniem poczucia czegoś nowego. Użytkownik otrzymuje podstawową wiedzę w zakresie budowania relacji z wewnętrznym klientem i zyskuje bazę do dalszej pracy.
W drugiej części użytkownik uczy się rozpoznawać potrzeby współpracowników oraz odkrywa moc pytań w aktywnej komunikacji. Następnie poznaje narzędzia ułatwiające kształtowanie wspólnego punktu widzenia, pracę z przeszkodami w efektywnej komunikacji oraz narzędzia budowania siły trafnego przekazu (narzędzie MIS).
Ostatni element dostarcza wskazówek dotyczących działań w sytuacjach trudnych. W tej części uczestnik poznaje różnicę pomiędzy kłótnią a kłótnią uczciwą, dowiaduje się czym są rafy komunikacyjne i jak ich unikać, by nie wpaść w pułapkę podbijania emocji, a także odkrywa przeszkody w poznawaniu perspektywy drugiej strony. To wszystko w połączeniu z poprzednimi częściami pozwoli całościowo przyjrzeć się tematowi budowania relacji i przećwiczyć umiejętności niezbędne w kreowaniu pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Kursy mogą być wykorzystywane osobno, dostarczając użytkownikowi wsparcie w zakresie wybranego tematu. Mogą być też traktowane jako dopełniające się elementy, które efektywnie i całościowo traktują temat budowania relacji.
E-learning dzięki swojej formie może być wykonywany przez dużą liczbę użytkowników w dowolnym miejscu i czasie.