Feedback - informacja zwrotna jako narzędzie rozwoju

Trenujemy efektywne sposoby prowadzenia rozmów feedbackowych na różnych szczeblach organizacji, aby wspierać rozwój. Oswajamy feedback.

JAK TO ROBIMY

MYŚLENIE O FEEDBACK CULTURE

Uświadamiamy po co jest feedback i jak wpływa na relacje, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Pokazujemy uczestnikom, że budowanie kultury feedbackowej trzeba zacząć od siebie.

EKONOMIA FEEDBACKU

Wyjaśniamy, że feedback wymaga rzetelnej oceny kosztów i zysków, jeśli chcemy, aby ludzie autentycznie dawali i brali informacje zwrotne z myślą o swoim rozwoju.

OTWARTOŚĆ W DWIE STRONY

Kształtujemy gotowość do dawania feedbacku, ale też aktywnego pozyskiwania go dla siebie. Uczymy jak umiejętnie prosić o informacje zwrotne.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Feedback culture

  • Modele feedbacku

  • Feedback jako konstruktywna krytyka

  • Kiedy przyjmujemy oba rodzaje feedbacku

  • Co robić, gdy po feedbacku psują się relacje

  • Ekonomia celu, czyli moc dobrego przygotowania - po co dawać i przyjmować feedback

  • Informacja zwrotna w trudnych sytuacjach

  • Feedback narzędziem wsparcia i mobilizacji innych do współpracy

  • Aktywne pozyskiwanie feedbacku

KRÓTKA FORMA

Szkolenie możemy zrealizować jako cykl spotkań trwających 3-4 godziny.

WZMOCNIJ EFEKT

Opcjonalne działania przed i po tym szkoleniu:

Przed
Pigułka wiedzy
Szkolenie
Feedback
Po
Sesja on the job

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki