Hunting w wirtualu – wartościowy prospecting, Basho Email Strategy i Social Selling Strategy

Pokazujemy handlowcom, jak używać social mediów, by odbiorcy nie tylko zapamiętali ich ofertę i markę, którą reprezentują, ale również zdecydowali się na podjęcie kolejnego kroku w procesie sprzedaży. Zwiększamy ich efektywność dotarcia do klientów dzięki Basho Email Strategy i Social Selling Strategy.

JAK TO ROBIMY

WYZWANIA SPRZEDAŻY AKTYWNEJ W FORMIE ZDALNEJ

Pokazujemy na co zwrócić uwagę i gdzie leżą klucze do efektywności w zdalnych działaniach sprzedażowych zmierzających do pozyskiwania nowych klientów. Dostarczamy odpowiedzi na pytania: Jak pracują teraz nasi potencjalni klienci? Które formy kontaktu stały się preferowane w czasie pandemii? Jak zmieniły trendy w sprzedaży i oczekiwaniach klientów w nowej rzeczywistości?

BY ZWIĘKSZAĆ SZANSE

Podczas szkolenia prezentujemy metody, które obejmują wszystkie aspekty zmieniającej się rzeczywistości, potrzeb i oczekiwań klientów. Dzięki temu handlowcy wyróżnią się na tle konkurencji i zaczną skutecznie budować relacje. Zwiększą szanse na umówienie spotkania z potencjalnym klientem nawet do 82%.

To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

· Rynek przed i w trakcie pandemii - trendy w oczekiwaniach i reakcjach klientów na rynku B2B.

· Neuro science - w jaki sposób możemy wykorzystać mechanizmy kierujące ludźmi w podniesieniu efektywności prospectingu.

· Psychodemografia klienta - kim jest mój klient w nowej rzeczywistości.

· Basho Email Strategy (BES) - autorska metoda prospectingowa zwiększająca dotarcie do wybranego klienta (hit rate do 82%) - poziom executive.

· Social Selling Strategy - metoda sprzedaży aktywnej bazująca na BES, skierowana do niższego poziomu struktur organizacyjnych w firmach lub z przeznaczeniem do szerokiego odbiorcy.

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki