Rozwijamy kompetencje wpływające na efektywność wymiany informacji i satysfakcję w relacjach. Uczymy rozpoznawać style komunikacji interpersonalnej oraz skutecznie dostosowywać sposób komunikacji do odbiorców.
Diagnozujemy style interpersonalne uczestników szkolenia. Pomagamy im zrozumieć ich preferencje komunikacyjne i oczekiwania wobec innych.
Dostarczamy wiedzy, jak docierać do osób reprezentujących odmienne style. Wypracowujemy sposoby efektywnego porozumiewania się z innymi oraz wpływania na nich, np. pozyskiwania ich do wspólnych celów.
Trenujemy posługiwanie się konkretnymi narzędziami komunikacyjnymi. Analizujemy sytuacje z rzeczywistości zawodowej uczestników. Doskonalimy aktywne, empatyczne słuchanie. Pokazujemy jak efektywnie wykorzystać komunikację do radzenia sobie z nieporozumieniami oraz do zapobiegania sytuacjom trudnym.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.