Komunikacja w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego – personalizacja kontaktu
Przygotowujemy do profesjonalnej obsługi klienta, opartej na personalizacji kontaktu i zaspokajającej jego potrzeby na poziomie merytorycznym, proceduralnym i psychologicznym.
JAK TO ROBIMY
BADANIE „MYSTERY SHOPPER”
Przed szkoleniem zbieramy informacje o specyfice pracy naszych uczestników. Jeśli to możliwe, obserwujemy ich codzienne zachowania, organizując na przykład badania „mystery shopper”.
SESJE NAGRAŃ
Doskonaląc umiejętności komunikacyjne, stosujemy sesje nagrań, aby udzielić rozwojowej informacji zwrotnej popartej konkretnymi przykładami.
NOWE STANDARDY OBSŁUGI
Wspieramy także we wdrażaniu nowych standardów komunikacji i obsługi klienta. Opracowujemy potrzebne skrypty i pomagamy pracownikom przyswoić nowe zachowania.
To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.
KLUCZOWE ZAGADNIENIA
- Proces obsługi według zasad personalizacji
- Typologia klientów
- Triada satysfakcji klienta
- Budowanie wiarygodności
- Obsługa klienta przez telefon
- Przyjmowanie reklamacji - partnering w relacjach
- Trudne zachowania klientów - radzenie sobie z krytyką, atakiem osobistym itp.
KRÓTKA FORMA
Szkolenie możemy zrealizować jako cykl spotkań trwających 3-4 godziny.
WZMOCNIJ EFEKT
Opcjonalne działania przed i po tym szkoleniu:
SPRAWDŹ TAKŻE
POWIĄZANE SZKOLENIA/DZIAŁANIA
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami – partnerstwo na lata
- Badanie satysfakcji klienta – głos rynku
- Trudne sytuacje w komunikacji – zamykanie kontaktu na poziomie win-win