Komunikacja w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego – personalizacja kontaktu

Przygotowujemy do profesjonalnej obsługi klienta, opartej na personalizacji kontaktu i zaspokajającej jego potrzeby na poziomie merytorycznym, proceduralnym i psychologicznym.

JAK TO ROBIMY

BADANIE „MYSTERY SHOPPER”

Przed szkoleniem zbieramy informacje o specyfice pracy naszych uczestników. Jeśli to możliwe, obserwujemy ich codzienne zachowania, organizując na przykład badania „mystery shopper”.

SESJE NAGRAŃ

Doskonaląc umiejętności komunikacyjne, stosujemy sesje nagrań, aby udzielić rozwojowej informacji zwrotnej popartej konkretnymi przykładami.

NOWE STANDARDY OBSŁUGI

Wspieramy także we wdrażaniu nowych standardów komunikacji i obsługi klienta. Opracowujemy potrzebne skrypty i pomagamy pracownikom przyswoić nowe zachowania.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Proces obsługi według zasad personalizacji

  • Typologia klientów

  • Triada satysfakcji klienta

  • Budowanie wiarygodności

  • Obsługa klienta przez telefon

  • Przyjmowanie reklamacji - partnering w relacjach

  • Trudne zachowania klientów - radzenie sobie z krytyką, atakiem osobistym itp.
Wiedza HR
Jaką wartość mają wartości w Twojej organizacji?

Jeśli przed pandemią - choć z trzaskiem - dźwigaliśmy braki w kulturze komunikacji czy współpracy w...

CONTROLLER 5.0 - Controlling Leaders of To(morrow)Day

VUCA Times, globalizacja, Big Data, automatyzacja, robotyzacja, zamiana towarów w usługi, zwinne i...