Komunikacja w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego – personalizacja kontaktu

Przygotowujemy do profesjonalnej obsługi klienta, opartej na personalizacji kontaktu i zaspokajającej jego potrzeby na poziomie merytorycznym, proceduralnym i psychologicznym.

JAK TO ROBIMY

BADANIE „MYSTERY SHOPPER”

Przed szkoleniem zbieramy informacje o specyfice pracy naszych uczestników. Jeśli to możliwe, obserwujemy ich codzienne zachowania, organizując na przykład badania „mystery shopper”.

SESJE NAGRAŃ

Doskonaląc umiejętności komunikacyjne, stosujemy sesje nagrań, aby udzielić rozwojowej informacji zwrotnej popartej konkretnymi przykładami.

NOWE STANDARDY OBSŁUGI

Wspieramy także we wdrażaniu nowych standardów komunikacji i obsługi klienta. Opracowujemy potrzebne skrypty i pomagamy pracownikom przyswoić nowe zachowania.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Proces obsługi według zasad personalizacji

  • Typologia klientów

  • Triada satysfakcji klienta

  • Budowanie wiarygodności

  • Obsługa klienta przez telefon

  • Przyjmowanie reklamacji - partnering w relacjach

  • Trudne zachowania klientów - radzenie sobie z krytyką, atakiem osobistym itp.

KRÓTKA FORMA

Szkolenie możemy zrealizować jako cykl spotkań trwających 3-4 godziny.

WZMOCNIJ EFEKT

Opcjonalne działania przed i po tym szkoleniu:

Przed
Kwestionariusz on-line – style komunikacji
Szkolenie
Komunikacja w obsłudze klienta wew. i zew.
Po
Sesja on the job

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki