Przygotowujemy menadżerów do prowadzenia rozmów w stylu coachingowym, aby rozwijać, motywować i wzmacniać członków zespołu. Podczas szkolenia ćwiczymy schematy rozmów, które są odpowiedzią na bariery rozwojowe podwładnych.
Menadżerowie podczas szkolenia uczą się mentalności coachingowej. Przekonują się, że prowadząc rozmowy coachingowe, mogą skutecznie pomagać pracownikom dostrzegać własny potencjał i pokonywać przeszkody ograniczające rozwój. Rola Menadżera-Coacha to nie tylko zadawanie pytań, ale również wniesienie wartości od siebie poprzez transfer wiedzy oraz dzielenie się sprawdzonymi patentami wynikającymi z osobistego doświadczenia.
Szkolenie dostarcza menadżerom narzędzi do diagnozy, jakiej rozmowy potrzebuje pracownik oraz konkretnych struktur do jej przeprowadzenia. Dzięki modelowi CO.M.P.ACT przeprowadzenie tych rozmów zajmuje znacznie mniej czasu niż standardowa sesja coachingowa. Trenowane podczas warsztatu scenariusze rozmów dotyczą różnego rodzaju trudnych sytuacji organizacyjnych, np.: zmiana, która wpływa na zakres obowiązków i odpowiedzialności podwładnych. Ćwiczenia opierają się na case study wniesionych przez menadżerów.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.