Znajdziemy odpowiedź na każdą potrzebę. Ku inspiracji – poniżej nasze bestsellery. Wszystkie te działania realizujemy stacjonarnie i/lub online.
Budowanie zespołu – przywołaj ducha współpracy
Motywowanie - jak obudzić wewnętrzną motywację pracownika
Docenianie – buduj zaangażowany zespół
Zarządzanie zespołem rozproszonym – budowanie poczucia jedności
Zarządzanie zmianą – od oporu do zaangażowania
Rozwiązywanie konfliktów – doceń różne punkty widzenia
Rozmowa z pracownikiem o rozwoju
Mentoring – dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Zarządzanie pracą zdalną – szkolenie online dla menadżerów
Rozmowy menadżerskie na czas kryzysu
Odporność psychiczna – silny lider to silny zespół
Zarządzanie zespołem - best practices training
Jak być szefem dla generacji X, Y, Z – w różnorodności siła
Rekrutacja w czterech krokach – przyciągaj właściwych kandydatów
Przywództwo sytuacyjne – siła elastyczności
Przywództwo angażujące – nowoczesny model zarządzania
Operacyjne Przywództwo Sytuacyjne – rozwijanie kompetencji i motywacji pracowników
Prowadzenie spotkań online - dynamicznie i efektywnie
Finanse i strategia – szkolenie w formule grywalizacyjnej
Analiza opłacalności inwestycji
Waterfall Project Management – praktycznie i narzędziowo
Project Management Office (PMO) – kierunek na efektywność
Zarządzanie zespołem na produkcji – inicjatywa i zaangażowanie
Ciągłość operacyjna a właściwe zarządzanie priorytetami
Coaching menadżerski – indywidualny rozwój on the job
E-learning: Rozmowy oceniające – kurs dla menadżerów
E-learning: Zarządzanie zespołem hybrydowym – kompleksowe podejście
E-learning: Docenianie – jak to robić skutecznie?
Style przywódcze – kwestionariusz on-line
Pigułki wiedzy – kurs na efektywność przekazu
Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ODITK Szkolenia Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, adres e-mail: oditk@oditk.pl ww. danych osobowych w celach marketingowych, na przesyłanie informacji handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz na wykorzystywanie końcowych urządzeń telekomunikacyjnych dla celów marketingu bezpośredniego.
Czy zdarza Ci się, że po długim dniu pracy czujesz, że to zadania rządziły Tobą, a nie odwrotnie?
Czy możliwa jest ocena rzeczywistego potencjału sprzedawcy? Skuteczna sprzedaż wymaga przecież...