Poligon Negocjacji – intensywny warsztat z wykorzystaniem gry symulacyjnej

Poligon Negocjacji to miejsce nauki ‘w boju‘, poprzez działanie. Uczestnicy, wcielając się w role partnerów handlowych, poznają triki i techniki negocjacyjne. Dzięki komputerowej symulacji rynku, otrzymują natychmiastową informację o efektywności podejmowanych działań.

JAK TO ROBIMY

ATRAKCYJNA FORMA I KONCENTRACJA NA CELU

Warsztat, zbudowany w oparciu o grywalizację, realizujemy w formule ‘learning by doing’. W trakcie kolejnych rund negocjacyjnych, uczestnicy rozwijają swoje umiejętności wywierania wpływu, w tym stosowania technik języka perswazji. Każdej rozgrywce towarzyszy komputerowa symulacja dająca informację na temat efektywności prowadzonych negocjacji. Różnorodna i interaktywna forma pracy sprzyja utrzymaniu wysokiego zaangażowania uczestników.

WIELOWYMIAROWY FEEDBACK

Sesje negocjacyjne są rejestrowane na wideo. Nagrany materiał jest podstawą do przygotowania przez trenerów indywidualnego raportu, który otrzymuje każdy uczestnik Poligonu. Raport zawiera informacje zwrotne na temat posiadanych umiejętności negocjacyjnych i wskazuje obszary do rozwoju.

WYMIANA DOŚWIADCZEŃ

Dobrą praktyką warsztatu jest wymiana doświadczeń. Uczestnicy dzielą się sprawdzonymi trikami i metodami negocjacyjnymi, które stosują w swoim życiu zawodowym. Jest to dodatkowa, cenna inspiracja dla osób biorących udział w Poligonie Negocjacji.

RENEGOCJACJE

W trakcie warsztatu szlifujemy również umiejętność renegocjacji. Uczymy jak podejść do powtórnego ustalania stanowisk, dbając przy tym o długofalowe relacje rynkowe. Pracujemy nad zmianą nawyków negocjacyjnych. Uwalniamy uczestników od łatwo identyfikowalnych przez drugą stronę schematów postępowania w trakcie negocjacji.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Triki i taktyki negocjacyjne: balon próbny, zdechła ryba, szok oferta, porucznik Colombo, skubanie, ograniczone kompetencje, pusty portfel i inne
  • Budowanie BATNA w praktyce
  • Analiza pozycji wyjściowej
  • Obszary przygotowania do negocjacji
  • Skuteczna strategia ustępstw
  • Analiza sytuacji negocjacyjnej
  • Profesjonalny wizerunek negocjatora – mowa ciała
  • Argumentowanie stanowiska
  • Wychodzenie z impasu negocjacyjnego
  • Prowadzenie negocjacji z monopolistą
  • Negocjacje z rozmówcą bardziej doświadczonym, zajmującym wyższe stanowisko
  • Ocena wyniku negocjacji
Joanna Parchem
Skontaktuj się z nami
Joanna Parchem
Dyrektor Obszaru Digitalizacji
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Leadership
Menadżer Coachem – czyli jak prowadzić pracownika w świecie BANI

Coaching menadżerski, temat znany od dawna, dziś przeżywa swój renesans. Dlaczego? Bo żyjemy w...

Wiedza Efektywność osobista
Nie jestem szefem - po co mi marka osobista w Internecie?

Z marką osobistą jest jak z pogodą - zawsze jakaś jest. Nie każdemu będzie to odpowiadać! Nawet...