Priorytety – w stronę efektywności sprzedaży

Uczymy innego spojrzenia na listę codziennych priorytetów, by móc efektywnie wykorzystywać własne umiejętności i doświadczenie w kontaktach z klientami. Wskazujemy, jak zmiana perspektywy czy własnych paradygmatów może stać się kluczem do świadomych zmian w działaniach sprzedażowych.

JAK TO ROBIMY

RETROSPEKCJA WŁASNEJ EFEKTYWNOŚCI

Podczas szkolenia przechodzimy przez proces świadomego obrazu własnej skuteczności. Analizujemy, w jaki sposób reagować i dostosowywać własną strategię sprzedażową w zmieniających się, nieprzewidywalnych warunkach ekonomicznych oraz trendach społecznych.

NARZĘDZIOWO

Do procesu włączamy proste, ale skuteczne narzędzia. Uczymy, jak najskuteczniej wykorzystywać dostępne narzędzia do poprawy własnej efektywności w codziennych działaniach sprzedażowych oraz skąd czerpać inspirację i siłę do utrzymania wysokiej wydajności.

BIG PICTURE

Pomagamy zbudować Big Picture i stymulujemy do myślenia: „Co potrzebuję zmienić we własnych działaniach oraz umiejętnościach, żeby móc optymalnie wykorzystywać własne doświadczenie do dostarczania klientom wysokiej jakości rozwiązań?”.

DLA KOGO?

Dla sprzedawców, pracowników marketingu i obsługi klienta.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Mini SWOT - autorefleksja: Mocne strony handlowca. Okazje i zagrożenia w nowej rzeczywistości biznesowej.
  • Matryca klientów: praca z narzędziem do segmentacji obecnych klientów oraz wymiana doświadczeń i best practice.
  • Efektywność w pracy handlowca: Wzór na efektywność. Personalizacja celu sprzedażowego i jej wartość/skuteczność.
  • Symulacja RAVEN 13 - dynamiczna rozgrywka w świecie online, w której uczestnicy trenują następujące umiejętności: koncentrację na priorytetach, elastyczność zmiany działań w sytuacjach kryzysowych oraz monitorowanie i modyfikację strategii sprzedażowych.
  • Moja strategia działania: 4 kroki efektywności (cele, działania, weryfikacja, podsumowania). "Spotkania w namiocie". Czego handlowiec może się nauczyć od pierwszego niewidomego zdobywcy Mount Everest?
  • Segmentacja branży: Branże, które świetnie sobie radzą w nieprzewidywalnych czasach i które mogą być naszymi potencjalnymi klientami.
  • Narzędzia do efektywnego planowania własnej aktywności oraz ustalania priorytetów w nieprzewidywalnych czasach: Matryca Eisenhowera, Metoda Getting Things Done, Metoda ALPEN, Technika Pomodoro.
  • Strategia "policz i spożytkuj".
  • Siła odmowy w codzienności handlowca według Jaya Goldberga.
  • Model trzech punktów zwrotnych - narzędzie wspierające dbanie o swoją efektywność.
  • Tworzenie indywidualnego action planu wdrożenia trenowanych na szkoleniu narzędzi i umiejętności.
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Leadership
Samoświadomość, odwaga i ciągła nauka - czyli leadership po nowemu

„Ciągle jeszcze się uczę” - miał powiedzieć pewnego dnia Michał Anioł. Ten wyjątkowy twórca epoki...

Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...