Priorytety – w stronę efektywności sprzedaży

Uczymy innego spojrzenia na listę codziennych priorytetów, by móc efektywnie wykorzystywać własne umiejętności i doświadczenie w kontaktach z klientami. Wskazujemy, jak zmiana perspektywy czy własnych paradygmatów może stać się kluczem do świadomych zmian w działaniach sprzedażowych.

JAK TO ROBIMY

RETROSPEKCJA WŁASNEJ EFEKTYWNOŚCI

Podczas szkolenia przechodzimy przez proces świadomego obrazu własnej skuteczności. Analizujemy, w jaki sposób reagować i dostosowywać własną strategię sprzedażową w zmieniających się, nieprzewidywalnych warunkach ekonomicznych oraz trendach społecznych.

NARZĘDZIOWO

Do procesu włączamy proste, ale skuteczne narzędzia. Uczymy, jak najskuteczniej wykorzystywać dostępne narzędzia do poprawy własnej efektywności w codziennych działaniach sprzedażowych oraz skąd czerpać inspirację i siłę do utrzymania wysokiej wydajności.

BIG PICTURE

Pomagamy zbudować Big Picture i stymulujemy do myślenia: „Co potrzebuję zmienić we własnych działaniach oraz umiejętnościach, żeby móc optymalnie wykorzystywać własne doświadczenie do dostarczania klientom wysokiej jakości rozwiązań?”.

DLA KOGO?

Dla sprzedawców, pracowników marketingu i obsługi klienta.

To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

· Mini SWOT - autorefleksja: Mocne strony handlowca. Okazje i zagrożenia w nowej rzeczywistości biznesowej.

· Matryca klientów: praca z narzędziem do segmentacji obecnych klientów oraz wymiana doświadczeń i best practice.

· Efektywność w pracy handlowca: Wzór na efektywność. Personalizacja celu sprzedażowego i jej wartość/skuteczność.

· Symulacja RAVEN 13 - dynamiczna rozgrywka w świecie online, w której uczestnicy trenują następujące umiejętności: koncentrację na priorytetach, elastyczność zmiany działań w sytuacjach kryzysowych oraz monitorowanie i modyfikację strategii sprzedażowych.

· Moja strategia działania: 4 kroki efektywności (cele, działania, weryfikacja, podsumowania). "Spotkania w namiocie". Czego handlowiec może się nauczyć od pierwszego niewidomego zdobywcy Mount Everest?

· Segmentacja branży: Branże, które świetnie sobie radzą w nieprzewidywalnych czasach i które mogą być naszymi potencjalnymi klientami.

· Narzędzia do efektywnego planowania własnej aktywności oraz ustalania priorytetów w nieprzewidywalnych czasach: Matryca Eisenhowera, Metoda Getting Things Done, Metoda ALPEN, Technika Pomodoro.

· Strategia "policz i spożytkuj".

· Siła odmowy w codzienności handlowca według Jaya Goldberga.

· Model trzech punktów zwrotnych - narzędzie wspierające dbanie o swoją efektywność.

· Tworzenie indywidualnego action planu wdrożenia trenowanych na szkoleniu narzędzi i umiejętności.

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki