Uczymy innego spojrzenia na listę codziennych priorytetów, by móc efektywnie wykorzystywać własne umiejętności i doświadczenie w kontaktach z klientami. Wskazujemy, jak zmiana perspektywy czy własnych paradygmatów może stać się kluczem do świadomych zmian w działaniach sprzedażowych.
Podczas szkolenia przechodzimy przez proces świadomego obrazu własnej skuteczności. Analizujemy, w jaki sposób reagować i dostosowywać własną strategię sprzedażową w zmieniających się, nieprzewidywalnych warunkach ekonomicznych oraz trendach społecznych.
Do procesu włączamy proste, ale skuteczne narzędzia. Uczymy, jak najskuteczniej wykorzystywać dostępne narzędzia do poprawy własnej efektywności w codziennych działaniach sprzedażowych oraz skąd czerpać inspirację i siłę do utrzymania wysokiej wydajności.
Pomagamy zbudować Big Picture i stymulujemy do myślenia: „Co potrzebuję zmienić we własnych działaniach oraz umiejętnościach, żeby móc optymalnie wykorzystywać własne doświadczenie do dostarczania klientom wysokiej jakości rozwiązań?”.
Dla sprzedawców, pracowników marketingu i obsługi klienta.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.