Projektujemy programy rozwojowe, które torują uczestnikom drogę do praktycznego wzrostu kompetencji. Dążymy do maksymalizacji ich rezultatów, stawiając w centrum procesu model 70:20:10.
Myślimy o szkoleniach jak o bazie wyjściowej do dalszego rozwoju. Dlatego dbamy o ich efektywność i kompaktowość. W tym celu koncentrujemy się maksymalnie na treningu umiejętności i umiejscowieniu szkoleń w rzeczywistości zawodowej, dzięki dobremu zrozumieniu wyzwań biznesowych.
Rozwój uczestników osadzamy w procesie stymulującym do wymiany wiedzy. Dbamy o udział w programie przełożonych, którzy mają aktywny wpływ na rozwijanie pożądanych kompetencji. Zapewniamy uczestnikom możliwość uczenia się z doświadczeń innych w formule Action Learning. W ramach telecoachingu dzielimy się doświadczeniem, by zapewnić aplikację nowej wiedzy do wymagań biznesowych.
Największy nacisk kładziemy na zadania wdrożeniowe, które pozwalają uczestnikom zdobywać własne rozwojowe doświadczenia, np. motywujemy do zmiany dotychczasowego sposobu realizacji zadań czy stawiamy przed wyzwaniem realnego zastosowania poznanych narzędzi w relacji z zespołem. W efekcie torujemy drogę do silnego wzrostu kompetencji i transformacji zachowań.
Projektując programy rozwojowe, dążymy do wzrostu współpracy cross-obszarowej wewnątrz organizacji. Zaplanowane działania rozwojowe motywują uczestników do lepszego zrozumienia celów biznesowych innych obszarów organizacyjnych i aktywnego podejmowania współpracy.
Projektujemy program, jak i realizujemy działania rozwojowe.