Skupiamy się na temacie trudnych decyzji, aby przygotować menadżerów do skutecznego działania w sytuacjach wyjątkowych czy awaryjnych, które często bywają testem dla ich pozycji i autorytetu.
Przygotowujemy uczestników szkolenia do stawienia czoła sytuacjom, które przytrafiają się im po raz pierwszy, na które mają ograniczony wpływ, budzą silne emocje i obawę o konsekwencje podjętych decyzji. Ćwiczymy umiejętności panowania nad emocjami swoimi i rozmówcy.
Nie dajemy gotowych rozwiązań na wszystkie sytuacje. Uświadamiamy uczestnikom, co powinni wziąć pod uwagę podejmując decyzję i jak przekazać niepopularne informacje. Dzięki takiemu podejściu czują się pewniej w trudnych sytuacjach i są bardziej skuteczni.
Pokazujemy jak ważna jest dbałość o formę przekazu. Dzięki odpowiedniemu podejściu można zmienić postawę pracownika i przekonać go do trafności trudnej decyzji. Temat traktujemy mocno narzędziowo. Uczestnicy otrzymują schematy i struktury rozmów, które są podstawą do ćwiczeń praktycznych.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.