Pomagamy budować i rozwijać współpracę w zmiennym otoczeniu. Poprzez symulację Raven 13 uczymy, jak wykorzystywać w pełni kompetencje członków zespołu, inspirujemy do odkrywania na nowo siły różnorodnego i zintegrowanego team'u.
Zapraszamy zespół do rozgrywki Raven13, w której uczestnicy wcielą się w role członków ekipy ratunkowej. Każda minuta i każda decyzja ma znaczenie! W trakcie rozgrywki dostarczamy wielu emocji. Uczestnicy na bieżąco otrzymują informacje o konsekwencjach podjętych działań, co silnie wpływa na ich zaangażowanie i zapewnia wyjątkowe doświadczenie.
W trakcie rozgrywki zespół doświadcza wielu dynamicznych zmian i nieprzewidywalnych zwrotów akcji. Zmienny scenariusz gry odzwierciedla zmienność otoczenia biznesowego. Gra Raven13 wymaga od uczestników błyskawicznego wyciągania wniosków i wdrażania ich w działanie. Inspirujemy do podejmowania szybkich decyzji oraz wybierania priorytetów w sytuacjach trudnych i niejednoznacznych.
Przez cały czas trwania rozgrywki zachęcamy do wspólnego działania, budowania relacji i eksperymentowania. Pokazujemy, jak ważne jest wzajemne wsparcie w wymagającym otoczeniu. Uczestnicy przekonują się o znaczeniu umiejętności komunikacyjnych oraz wartości płynącej z wykorzystania potencjału i kompetencji wszystkich członków zespołu. Trener prowadzący rozgrywkę dodatkowo angażuje do refleksji i wypracowania best practise zespołu pracującego hybrydowo.
Symulację Raven13 możemy zrealizować stacjonarnie lub online. W wersji stacjonarnej uczestnicy pracują w sali szkoleniowej, a rozgrywka toczy się jednocześnie na drukowanych planszach oraz w przestrzeni wirtualnej (trzeba mieć ze sobą smartphone). W wersji online wszyscy łączymy się zdalnie i pracujemy na whiteboardzie oraz w przestrzeni wirtualnej (wykorzystujemy w niej urządzenia z dostępem do Internetu jak smartfon, tablet lub laptop).
Przed rozgrywką:
Identyfikujemy mocne strony oraz obszary do rozwoju zespołu, w którym pracują uczestnicy. W trakcie rozgrywki ten materiał będzie weryfikowany.
Przebieg symulacji Raven 13 (zazwyczaj w trakcie jednego warsztatu prowadzimy II tury rozgrywki):
Po zakończeniu rozgrywki:
Wybieramy 3-4 kluczowe wnioski/postawy/zachowania, które zespół chce usprawniać/wzmacniać.