Pomagamy organizacjom wyróżnić się na rynku pracy i przyciągnąć kandydatów, którzy z sukcesem będą wspierać ich działania biznesowe. Patrzymy na proces rekrutacji szeroko, nie tylko skupiając się na wyłonieniu najlepszych pracowników, ale także na wzmacnianiu wizerunku pracodawcy.
Pomagamy budować proces rekrutacji odpowiadający potrzebom coraz bardziej wymagającego kandydata. Na bieżąco śledzimy sytuację na rynku pracy, analizujemy wyniki badań i dzielimy się nimi z uczestnikami szkolenia.
Uświadamiamy uczestnikom, jak ważną rolę odgrywa wizerunek firmy w działaniach rekrutacyjnych. Dlatego do programu szkolenia włączamy elementy Employer Brandingu.
Stawiamy na praktyczność. Przeprowadzamy uczestników przez cały proces rekrutacyjny, począwszy od analizy profilu, aż po testowanie kompetencji kandydatów i finalne decyzje. Wyposażamy ich w skuteczne narzędzia tak, by byli gotowi do samodzielnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.
1. Proces rekrutacyjny w 4 krokach:
KROK 1 – Profil kandydata
Kogo szukamy?
Jakich kompetencji, cech potrzebujemy?
KROK 2 – Przygotowanie oferty
Co jest naszym atutem w walce o kandydata?
Prezentacja oferty jako element budowania marki pracodawcy.
KROK 3 – Nawiązanie kontaktu z kandydatem
Tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia do kandydatów (system poleceń, wykorzystanie nowych technologii: wersje mobilne, social media itp.)
Dobór dróg dotarcia do specyfiki grupy docelowej.
Przegląd najbardziej kreatywnych przykładów z rynku.
KROK 4 – Badanie kompetencji i podejmowanie finalnej decyzji
Przegląd narzędzi rekrutacyjnych i ich dobór do badanych kompetencji (testy, case study, wywiad, Assessment Center itp.)
2. Najczęstsze błędy rekruterów – jak się ich ustrzec?
3. Komunikacja z osobami nieotrzymującymi propozycji pracy.