Rekrutacja w czterech krokach – przyciągaj właściwych kandydatów

Pomagamy organizacjom wyróżnić się na rynku pracy i przyciągnąć kandydatów, którzy z sukcesem będą wspierać ich działania biznesowe. Patrzymy na proces rekrutacji szeroko, nie tylko skupiając się na wyłonieniu najlepszych pracowników, ale także na wzmacnianiu wizerunku pracodawcy.

JAK TO ROBIMY

WYZWANIA STAWIANE PRZEZ RYNEK PRACOWNIKA

Pomagamy budować proces rekrutacji odpowiadający potrzebom coraz bardziej wymagającego kandydata. Na bieżąco śledzimy sytuację na rynku pracy, analizujemy wyniki badań i dzielimy się nimi z uczestnikami szkolenia.

PRACODAWCA PIERWSZEGO WYBORU

Uświadamiamy uczestnikom, jak ważną rolę odgrywa wizerunek firmy w działaniach rekrutacyjnych. Dlatego do programu szkolenia włączamy elementy Employer Brandingu.

INTENSYWNY TRENING

Stawiamy na praktyczność. Przeprowadzamy uczestników przez cały proces rekrutacyjny, począwszy od analizy profilu, aż po testowanie kompetencji kandydatów i finalne decyzje. Wyposażamy ich w skuteczne narzędzia tak, by byli gotowi do samodzielnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

1.       Proces rekrutacyjny w 4 krokach:

KROK 1 – Profil kandydata
Kogo szukamy?
Jakich kompetencji, cech potrzebujemy?

KROK 2 – Przygotowanie oferty
Co jest naszym atutem w walce o kandydata?

Prezentacja oferty  jako element budowania marki pracodawcy.

KROK 3 – Nawiązanie kontaktu z kandydatem

Tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia do kandydatów (system poleceń, wykorzystanie nowych technologii: wersje mobilne, social media itp.)  

Dobór dróg dotarcia do specyfiki grupy docelowej.

Przegląd najbardziej kreatywnych przykładów z rynku.

KROK 4 – Badanie kompetencji i podejmowanie finalnej decyzji

Przegląd narzędzi rekrutacyjnych i ich dobór do badanych kompetencji (testy, case study, wywiad, Assessment Center itp.)

2.       Najczęstsze błędy rekruterów – jak się ich ustrzec?

3.       Komunikacja z osobami nieotrzymującymi propozycji pracy.

Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...