Rozmowa z pracownikiem o rozwoju

Zapoznajemy menadżerów z zasadami formułowania celów i konstruowania planów rozwojowych dla pracowników. Uczymy prowadzenia rozmów o rozwoju i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą się pojawić.

JAK TO ROBIMY

GENEROWANIE ROZWIĄZAŃ

Pracujemy na przykładach z życia zawodowego uczestników, przypadkach trudnych sytuacji, z jakimi spotkali się jako osoba oceniająca oraz oceniana. Wypracowujemy rozwiązania do omawianych sytuacji, trenujemy ich wykorzystanie.

MAKSYMALNA PRAKTYCZNOŚĆ

Projektując szkolenie opieramy się na procedurach oceny funkcjonujących w organizacji. Dzięki temu osadzamy menadżerów w ich realiach i przygotowujemy do prowadzenia dialogu z pracownikami tak, by ich zaangażować i uzyskać rozwój.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Formułowanie celów i planów rozwojowych (cele biznesowe i kompetencyjne)

  • Zasada 70 - 20 - 10 w rozwoju pracownika

  • Uczenie się poprzez zadania

  • Uczenie się przez obserwację innych - jak przełożyć to na zadania rozwojowe

  • Tworzenie planów rozwojowych

  • Główne narzędzia komunikacyjne wykorzystywane w prowadzeniu rozmów o rozwoju (model FUO, FUOR, zadawanie pytań, parafraza)

  • Trudne sytuacje podczas prowadzenia rozmów (w oparciu o case'y uczestników)

KRÓTKA FORMA

Szkolenie możemy zrealizować jako cykl spotkań trwających 3-4 godziny.

WZMOCNIJ EFEKT

Opcjonalne działania przed i po tym szkoleniu:

Przed
Pigułka wiedzy
Szkolenie
Rozmowa z pracownikiem o rozwoju
Po
Action learning

SPRAWDŹ TAKŻE

POWIĄZANE SZKOLENIA/DZIAŁANIA

POLECANE ARTYKUŁY I WEBINARIA Z NASZEJ STREFY WIEDZY

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki