Rozmowa z pracownikiem o rozwoju

Zapoznajemy menadżerów z zasadami formułowania celów i konstruowania planów rozwojowych dla pracowników. Uczymy prowadzenia rozmów o rozwoju i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą się pojawić.

JAK TO ROBIMY

GENEROWANIE ROZWIĄZAŃ

Pracujemy na przykładach z życia zawodowego uczestników, przypadkach trudnych sytuacji, z jakimi spotkali się jako osoba oceniająca oraz oceniana. Wypracowujemy rozwiązania do omawianych sytuacji, trenujemy ich wykorzystanie.

MAKSYMALNA PRAKTYCZNOŚĆ

Projektując szkolenie opieramy się na procedurach oceny funkcjonujących w organizacji. Dzięki temu osadzamy menadżerów w ich realiach i przygotowujemy do prowadzenia dialogu z pracownikami tak, by ich zaangażować i uzyskać rozwój.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Formułowanie celów i planów rozwojowych (cele biznesowe i kompetencyjne)

  • Zasada 70 - 20 - 10 w rozwoju pracownika

  • Uczenie się poprzez zadania

  • Uczenie się przez obserwację innych - jak przełożyć to na zadania rozwojowe

  • Tworzenie planów rozwojowych

  • Główne narzędzia komunikacyjne wykorzystywane w prowadzeniu rozmów o rozwoju (model FUO, FUOR, zadawanie pytań, parafraza)

  • Trudne sytuacje podczas prowadzenia rozmów (w oparciu o case'y uczestników)
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza TRIZ, DFX, BIM
Trudne problemy techniczne - jak wyjść poza schemat dzięki TRIZ

Czy zdarzyło Ci się utknąć na trudnym problemie technicznym, a jego rozwiązanie wydawało się...

Wiedza HR
Psychometria w akcji: Jak testy psychometryczne pomagają w działaniach rozwojowych?

Testy psychometryczne zyskują na popularności zarówno w edukacji, jak i w biznesie. Ich unikalna...