Rozmowy menadżerskie na czas kryzysu

Przygotowujemy menadżerów, by w czasie napięć i niepewności potrafili umiejętnie wspierać i rozmawiać z pracownikami. Pokazujemy, jak przekazywać trudne wiadomości.

ROLA LIDERA

Wyjaśniamy jak mądrze, z wyczuciem i skutecznie zarządzać stresem - własnym i swoich pracowników. Lider zarządzający swoim autorytetem w czasie kryzysu to przede wszystkim osoba wykazująca się odpornością psychiczną.

BALANS I INTELIGENCJA EMOCJONALNA

Pokazujemy rolę inteligencji emocjonalnej i umiejętności sprawowania „miękkiego przywództwa” na przemian z „twardym przywództwem”, niezbędnym w chwilach wymagających działań szybkich i zdecydowanych. Prezentujemy i trenujemy sprawdzone struktury prowadzenia rozmów - zespołowych i indywidualnych (w formule online).

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • 7 zasad zarządzania stresem menadżera w czasach kryzysu
  • Jak zrozumieć emocje pracowników, czyli szybka nauka empatii
  • Komunikacja do zespołu - jak się przygotować, jakiego schematu się trzymać, aby komunikat spełniał swój cel
  • Jak przekazywać decyzje organizacyjne, które są trudne, ale ważne
  • Komunikaty o trudnych wydarzeniach - kiedy prowadzić rozmowy zespołowe, a kiedy indywidualne w wersjach online
  • Algorytm przekazywania komunikatów trudnych - wskazówki i najlepsze praktyki
  • Rozmowy indywidualne - jak rozmawiać, by podnieść morale i dać energię w trudnej sytuacji, jak dawać feedback
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Efektywność osobista
Przepis na wypalenie zawodowe

Karolina, menadżerka dużego zespołu, jadąc jak co dzień do pracy, tym razem płakała. Zawsze...

Wiedza Efektywność osobista
Have fun! – jak czerpać radość z codziennej pracy

Czy wiesz, jak czerpać radość z codziennych czynności i jak zarażać nią nawet największych...