Rozmowy menadżerskie na czas kryzysu

Przygotowujemy menadżerów, by w czasie napięć i niepewności potrafili umiejętnie wspierać i rozmawiać z pracownikami. Pokazujemy, jak przekazywać trudne wiadomości.

ROLA LIDERA

Wyjaśniamy jak mądrze, z wyczuciem i skutecznie zarządzać stresem - własnym i swoich pracowników. Lider zarządzający swoim autorytetem w czasie kryzysu to przede wszystkim osoba wykazująca się odpornością psychiczną.

BALANS I INTELIGENCJA EMOCJONALNA

Pokazujemy rolę inteligencji emocjonalnej i umiejętności sprawowania „miękkiego przywództwa” na przemian z „twardym przywództwem”, niezbędnym w chwilach wymagających działań szybkich i zdecydowanych. Prezentujemy i trenujemy sprawdzone struktury prowadzenia rozmów - zespołowych i indywidualnych (w formule online).

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • 7 zasad zarządzania stresem menadżera w czasach kryzysu
  • Jak zrozumieć emocje pracowników, czyli szybka nauka empatii
  • Komunikacja do zespołu - jak się przygotować, jakiego schematu się trzymać, aby komunikat spełniał swój cel
  • Jak przekazywać decyzje organizacyjne, które są trudne, ale ważne
  • Komunikaty o trudnych wydarzeniach - kiedy prowadzić rozmowy zespołowe, a kiedy indywidualne w wersjach online
  • Algorytm przekazywania komunikatów trudnych - wskazówki i najlepsze praktyki
  • Rozmowy indywidualne - jak rozmawiać, by podnieść morale i dać energię w trudnej sytuacji, jak dawać feedback
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...