Przygotowujemy menadżerów, by w czasie napięć i niepewności potrafili umiejętnie wspierać i rozmawiać z pracownikami. Pokazujemy, jak przekazywać trudne wiadomości.
Wyjaśniamy jak mądrze, z wyczuciem i skutecznie zarządzać stresem - własnym i swoich pracowników. Lider zarządzający swoim autorytetem w czasie kryzysu to przede wszystkim osoba wykazująca się odpornością psychiczną.
Pokazujemy rolę inteligencji emocjonalnej i umiejętności sprawowania „miękkiego przywództwa” na przemian z „twardym przywództwem”, niezbędnym w chwilach wymagających działań szybkich i zdecydowanych. Prezentujemy i trenujemy sprawdzone struktury prowadzenia rozmów - zespołowych i indywidualnych (w formule online).
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.