Wyposażamy uczestników szkolenia w wiedzę o czynnikach sukcesu na każdym z etapów rozmowy sprzedażowej. Uczymy jak korzystać z odpowiednich narzędzi, by doprowadzić do pozytywnej decyzji klienta.
Chcemy, by sprzedawcy dostrzegli różnicę pomiędzy prowadzeniem klienta w tracie spotkania a wywieraniem na niego presji. Podczas szkolenia pokazujemy jak prowadzić rozmowę, by klient sam finalnie doszedł do wniosku, że chce skorzystać z proponowanych rozwiązań.
Wychodzimy z założenia, że na każdym spotkaniu sprzedawcy powinni ustalać, jak wygląda proces decyzyjny. Wyjaśniamy jak przeprowadzić power mapping oraz dowiedzieć się, jak w ramach poznanych kryteriów kształtuje się omawiana propozycja.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.