Pokazujemy jak z sukcesem zastosować metody storytellingu w tworzeniu ofert, opisów marketingowych, budowaniu wizerunku czy podczas wystąpień publicznych.
Odkrywamy mechanizmy oddziaływania storytellingu na ludzi. Sięgamy do czasów prehistorycznych, odnosimy się do neurobiologii i do archetypów. Udowadniamy, że storytelling mamy zakodowany w DNA.
Opowiadamy historie i pozwalamy uczestnikom odczuć ich działanie. Odwołujemy się do różnych form przekazu: słowo, pismo, materiał filmowy. Wspólnie wypracujemy najważniejsze elementy, jakie powinna zawierać każda historia. Udostępniamy modele i narzędzia pomagające w opracowaniu storytellingu.
Zachęcamy uczestników szkolenia do tworzenia ich własnych historii, które pomogą im w promowaniu siebie, firmy, produktu, w zwiększeniu wpływu i wzmocnieniu autorytetu menadżerskiego. Udzielamy indywidualnej informacji zwrotnej.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.