Storytelling – opowiedz mi historię

Pokazujemy jak z sukcesem zastosować metody storytellingu w tworzeniu ofert, opisów marketingowych, budowaniu wizerunku czy podczas wystąpień publicznych.

JAK TO ROBIMY

KOD DNA

Odkrywamy mechanizmy oddziaływania storytellingu na ludzi. Sięgamy do czasów prehistorycznych, odnosimy się do neurobiologii i do archetypów. Udowadniamy, że storytelling mamy zakodowany w DNA.

JAK TO DZIAŁA?

Opowiadamy historie i pozwalamy uczestnikom odczuć ich działanie. Odwołujemy się do różnych form przekazu: słowo, pismo, materiał filmowy. Wspólnie wypracujemy najważniejsze elementy, jakie powinna zawierać każda historia. Udostępniamy modele i narzędzia pomagające w opracowaniu storytellingu.

TERAZ TY

Zachęcamy uczestników szkolenia do tworzenia ich własnych historii, które pomogą im w promowaniu siebie, firmy, produktu, w zwiększeniu wpływu i wzmocnieniu autorytetu menadżerskiego. Udzielamy indywidualnej informacji zwrotnej.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Dlaczego storytelling działa - prehistoria, czasy obecne, neurobiologia, DNA i epigenetyka

  • Pocahontas czy Avatar - koncepcja archetypu K.G. Junga i jego obecność w mitach i popkulturze

  • Wprowadzenie do 12 archetypów i wybór właściwego dla osoby, firmy bądź produktu

  • Bohater i Banita - storytelling w marketingu według prac M. Pierce

  • Prezentacja i analiza materiałów storytellingowych - reklamy, akcje marketingowe (Allegro, Nike, Google, KFC, McDonald's)

  • 9 kluczowych elementów skutecznej i interesującej historii - kiedy historia staje się historią

  • Struktura - 4 klasyczne elementy storytellingu

  • 3 narzędzia do tworzenia historii - 4x4, Drzewo Marki, Model Pixar

  • Manewry storytellingu - zbudowanie historii przez uczestników, prezentacja i informacja zwrotna
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza TRIZ, DFX, BIM
Sztuczna inteligencja w produkcji – czego się spodziewać? Co już się dzieje?

Jestem wielkim entuzjastą sztucznej inteligencji (AI). Ogromne wrażenie robi na mnie szybki rozwój...

Wiedza Leadership
Senior manager - przez jakie soczewki ogląda swoją rzeczywistość?

Executive coaching wg N.E.W.S.®