SZKOLENIA ONLINE

Realizujemy szkolenia online, które są atrakcyjne dla uczestników (i w treści, i w formie), a jednocześnie nastawione na rezultaty.

JAK TO ROBIMY

DOŚWIADCZENIE

Dobre szkolenie online to takie, które jest odpowiednio zaprojektowane merytorycznie, ale i przygotowane pod względem technicznym. My realizacją szkoleń w tej formule zajmujemy się od lat. Dzięki temu mamy sprawdzony know-how, jak szkolić online w sposób angażujący i efektywny.

PROCES SZKOLENIOWY

Proces szkoleniowy zakłada od jednego do kilku wirtualnych spotkań (zależnie od tematu). Każde trwa maks. 3 godziny. Pomiędzy nimi uczestnicy wykonują pre- i postworki, np.: fragmenty e-learningowych ćwiczeń czy pigułki wiedzy on-line.

TECHNIKALIA

Uczestnicy mogą brać udział w szkoleniu online będąc w dowolnej lokalizacji (w domu lub w miejscu pracy). Korzystają przy tym z własnego sprzętu komputerowego. W szkoleniu może uczestniczyć do 12 osób, a wszyscy słyszą się i widzą w czasie rzeczywistym. Wykonywanie ćwiczeń i dyskusje to część szkolenia.

TEMATYKA SZKOLEŃ

W formule online przeprowadzamy szkolenia o różnej tematyce: z obszaru psychologii biznesu, jak i specjalistyczne. W przypadku zainteresowania określonym tematem, prosimy o bezpośredni kontakt – po doprecyzowaniu szczegółów, przygotujemy konkretną propozycję.

Natomiast poniżej przedstawiamy propozycję szkoleń online, które przygotowaliśmy w odpowiedzi na aktualne wyzwania biznesu.

KWESTIE TECHNICZNE

Do realizacji szkoleń online używamy programów: ZOOM, ClikMeeting, Microsoft Teams.

Uczestnicy korzystają z własnego sprzętu: komputera, mikrofonu, głośników, kamery (dobrze sprawdzi się laptop), a także połączenia internetowego.

POŁĄCZENIE TESTOWE

Przed realizacją szkolenia przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że sprzęt spełnia określone wymagania. Dzięki temu szkolenie przebiega bez zakłóceń - z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

SPRAWDŹ TAKŻE

POLECANE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki