Definiujemy tożsamość organizacji, czyli jej wartości, bo to one tworzą jej wyróżnik rynkowy i Employer Brandingowy. Budujemy transparentną kulturę organizacyjną, w której wartości stają się DNA organizacji. Po zdefiniowaniu wartości, pomagamy wpiąć je w istniejące procesy personalne.
To wartości organizacji budują jej unikatową tożsamość i stanowią o jej atrakcyjności dla pracownika i klienta, dlatego dbamy, by były czytelnie i pozytywnie zdefiniowane. Unikamy efektu rozcieńczenia, ograniczając katalog wartości do szczupłego minimum, na którym łatwo się skoncentrować.
Facylitujemy wybór wartości, które będą wspierać realizację strategii organizacji, a głównie jej misji. Jednocześnie dbamy, by były osadzone w istniejącej kulturze organizacji. Unikamy dzięki temu „malowania trawy na zielono” albo wrażenia przeszczepu obcego organu, które generuje trudności we wdrożeniu.
Wspólnie z pracownikami przekładamy wartości na język codziennych zachowań, aby każdy rozumiał, czego firma od niego oczekuje. Proponujemy krokowe wpięcie ich w procesy personalne, by wzmacniać wizerunek pracodawcy: od etapu rekrutacji i wdrożenia po ocenę pracy, rozwój i awansowanie.
Pomagamy zaplanować projekt wdrożenia wiedząc, że jest to zmiana organizacyjna, do której potrzebujemy pozyskać ludzi. Angażujemy do projektu najwyższą kadrę menadżerską, która stanowi dźwignię udanego wdrożenia. Dbamy, by pracownicy otrzymywali komunikację o wartościach systematycznie i w sposób dwukierunkowy.