Wartości – zbuduj tożsamość organizacji

Definiujemy tożsamość organizacji, czyli jej wartości, bo to one tworzą jej wyróżnik rynkowy i Employer Brandingowy. Budujemy transparentną kulturę organizacyjną, w której wartości stają się DNA organizacji. Po zdefiniowaniu wartości, pomagamy wpiąć je w istniejące procesy personalne.

JAK TO ROBIMY

UNIKATOWA TOŻSAMOŚĆ

To wartości organizacji budują jej unikatową tożsamość i stanowią o jej atrakcyjności dla pracownika i klienta, dlatego dbamy, by były czytelnie i pozytywnie zdefiniowane. Unikamy efektu rozcieńczenia, ograniczając katalog wartości do szczupłego minimum, na którym łatwo się skoncentrować.

SYNERGIA Z ORGANIZACJĄ

Facylitujemy wybór wartości, które będą wspierać realizację strategii organizacji, a głównie jej misji. Jednocześnie dbamy, by były osadzone w istniejącej kulturze organizacji. Unikamy dzięki temu „malowania trawy na zielono” albo wrażenia przeszczepu obcego organu, które generuje trudności we wdrożeniu.

STOSOWANIE, A NIE SPISANIE

Wspólnie z pracownikami przekładamy wartości na język codziennych zachowań, aby każdy rozumiał, czego firma od niego oczekuje. Proponujemy krokowe wpięcie ich w procesy personalne, by wzmacniać wizerunek pracodawcy: od etapu rekrutacji i wdrożenia po ocenę pracy, rozwój i awansowanie.

PROJEKTOWO I KASKADOWO

Pomagamy zaplanować projekt wdrożenia wiedząc, że jest to zmiana organizacyjna, do której potrzebujemy pozyskać ludzi. Angażujemy do projektu najwyższą kadrę menadżerską, która stanowi dźwignię udanego wdrożenia. Dbamy, by pracownicy otrzymywali komunikację o wartościach systematycznie i w sposób dwukierunkowy.

PRZEBIEG

  • Krok 1 Zdefiniowanie wartości - warsztat dla najwyższej kadry zarządzającej.
  • Krok 2 Zbudowanie bazy zachowań do zdefiniowania wartości.
  • Krok 3 Dodefiniowanie wartości z kadrą liniową.
  • Krok 4 Kaskadowanie wartości i zachowań w organizacji.
Wiedza Efektywność osobista
Docenianie - bo żeby docenić…. trzeba cenić

Jak to jest, że 80% badanych Polaków uważa, że warto doceniać, chciałoby być docenianych częściej i...

Wiedza HR
Jaką wartość mają wartości w Twojej organizacji?

Jeśli przed pandemią - choć z trzaskiem - dźwigaliśmy braki w kulturze komunikacji czy współpracy w...