Wspieramy w wyznaczaniu, ocenianiu i rozwijaniu celów, które opisywane są poprzez kompetencje. Wybór aktualnych kompetencji jest według nas kluczowy w powodzeniu systemu.
Zanim opracujemy model kompetencji, dokładnie analizujemy kierunki strategiczne, wizję i cele firmy. Dbamy, by kompetencje odzwierciedlały aktualne potrzeby biznesowe na najbliższe kilka lat.
Kładziemy nacisk na to, by model kompetencji porządkował procesy personalne: rekrutację, wyznaczanie oczekiwań kompetencyjnych, ocenę, planowanie rozwoju i inne. Użyteczny model to taki, który został wdrożony i jest stosowany na co dzień.
Zarządzanie kompetencjami wdrażamy stopniowo, według zaplanowanej wcześniej architektury. Zbyt wiele na raz daje poczucie przeciążenia i zniechęca do ich stosowania. Działając krokowo, budujemy świadomość i apetyt na kolejne rozwiązania personalne.
Tworzymy koncepcję systemu, opracowujemy model kompetencji oraz wspieramy we wdrażaniu systemu.