Data storytelling – kiedy dane przekonują

Dowiedz się, jak ożywić dane biznesowe i wykorzystywać moc data storytellingu. Poznasz tajniki przygotowania prezentacji danych, by trafiały do odbiorców i zabierały ich w fascynującą podróż.

Zgłoś udział

Data Rozpoczęcia
07/11/2025
Data zakończenia
07/11/2025
Czas trwania
1 dzień
Miejsce
Gdańsk
Cena netto
1300 zł
Data Rozpoczęcia
14/11/2025
Data zakończenia
14/11/2025
Czas trwania
1 dzień
Miejsce
Gdańsk
Cena netto
1300 zł
Data Rozpoczęcia
21/11/2025
Data zakończenia
21/11/2025
Czas trwania
6 godzin
Miejsce
Szkolenie online
Cena netto
990 zł
Data Rozpoczęcia
28/11/2025
Data zakończenia
28/11/2025
Czas trwania
6 godzin
Miejsce
Szkolenie online
Cena netto
990 zł

JAK PRACUJEMY PODCZAS SZKOLENIA

PRAKTYCY PRAKTYKOM - CZYTELNA WIZUALIZACJA

Nauczysz się graficznego przygotowywania prezentacji złożonych danych w sposób, który jest łatwy do zrozumienia i pomaga odbiorcom w podejmowaniu decyzji. Poznasz tajniki prezentacji informacji i ich wzajemnych zależności w sposób, w jaki przetwarza je ludzki mózg.

TRAFIONA NARRACJA

Aby "dane zaczęły mówić głośniej", nauczysz się tworzyć opowieści, które wciągają słuchaczy od pierwszych chwil. Rozwiniesz praktyczne umiejętności wykorzystania storytellingu w zarządzaniu i realizowaniu swoich celów biznesowych.

NARZĘDZIA SCENICZNE

Odkryjesz metody wykorzystania języka ciała, intonacji i gestykulacji, które sprawiają, że wystąpienie jest efektownym i efektywnym spektaklem. Zbudujesz wizerunek profesjonalisty, który potrafi przetwarzać i wykorzystywać dane, ułatwiając słuchaczom podejmowanie trafnych i decyzji.

PROGRAM SZKOLENIA

1
Grafika slajdów - schludnie i przekonująco.

 

 

1
Wykresy i diagramy - jak z nudnego wykresu wydobyć esencję informacyjną.
1
Kolor - co robi i jak wpływa na postrzeganie.
1
Zależności - jak pokazywać dane w kontekście podkreślającym ich znaczenie.
1
Od analizy do syntezy, czyli jak omawiać złożone dane na wykresach i nie usypiać odbiorców.
1
Kiedy dane milczą, a kiedy mówią - siła narracji w prezentowaniu danych.
1
Zagospodarowanie całego siebie w wystąpieniach, czyli gestykulacja i intonacja a prezentowanie danych.
1
Storytelling - budowanie historii dla realizacji celów.
1
Metody angażowania odbiorców.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE

Informacje organizacyjne

Cena udziału w szkoleniu stacjonarnym obejmuje lunche, kawę i inne napoje, podręcznik szkoleniowy i zestaw do notowania.

POLECANE ARTYKUŁY I WEBINARIA Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Dębińska
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Dębińska
Koordynator projektów rozwojowych
Wiedza HR
Po co organizacji Talenty i jak skonsumować ich potencjał?

Coraz częściej mówimy o talentach, programach rozwojowych, inwestycji w ludzi z potencjałem. Ale co...

Wiedza HR
Testy behawioralne Harrison Assessment: Zrozumieć, angażować i rozwijać potencjał pracowników

Gdy pierwszy raz dostałem mój własny raport Harrison Assessment, nie mogłem uwierzyć w to, co...