First Time Manager

Dowiedz się, jak budować autorytet wśród współpracowników, nie burząc przy tym partnerskich relacji. Przekonaj się, że dobry menadżer umie dzielić się odpowiedzialnością, a jednocześnie uruchamia potencjał i zaangażowanie pracowników.

Zgłoś udział

Data Rozpoczęcia
02/07/2024
Data zakończenia
03/07/2024
Czas trwania
2 dni
Miejsce
Warszawa
Cena netto
2200 zł

JAK PRACUJEMY PODCZAS SZKOLENIA

SPRAWDZONE NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MENADŻERSKIEJ

Rozwiniesz kluczowe kompetencje związane z zarządzaniem zespołem, co zbuduje Twoją gotowość na wyzwania z tym związane. Na szkoleniu proponujemy testowanie sprawdzonych modeli komunikowania się w wymagających menadżersko sytuacjach.

LIDER, KTÓRY INSPIRUJE

Nauczysz się budować autorytet wśród współpracowników i inspirować ich do działania. Wiemy, że efektywne zespoły cechuje kreatywność w poszukiwaniu najlepszej metody realizacji wyznaczonego celu. Dlatego na szkoleniu trenujemy sposoby inspirowania pracowników do poszukiwania nowych rozwiązań i brania odpowiedzialności za swoje działania.

TWÓJ STYL ZARZĄDZANIA

Poznasz swój styl zarządzania według metodologii Kena Blancharda. Dowiesz się, jak korzystać z tej wiedzy w zakresie zarządzania, rozwijania zespołu oraz budowania autorytetu zgodnie z poziomem dojrzałości pracowników. Skuteczni menadżerowie wiedzą, że mają autorytet dzięki zaufaniu, jakim cieszą się w firmie. Podczas szkolenia z przywództwa przyglądamy się czynnikom, które mają na to wpływ.

PRZED SZKOLENIEM

Otrzymasz do wypełnienia nasz Kwestionariusz Stylów Przywództwa w wersji online. Oparty jest on o koncepcję Przywództwa Sytuacyjnego Kena Blancharda.

Następnie otrzymasz indywidualny raport z informacjami o preferowanym przez Ciebie stylu przywództwa oraz umiejętności elastycznego dopasowania stylu do sytuacji zarządczej.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA

1
Główne zadania menadżera
1
Autorytet menadżera
  • Jak świadome budować swoją pozycję i autorytet jako menadżera?
  • Jakie działania warto podjąć, aby być zarówno autorytetem merytorycznym, jak i osobą budzącą pozytywne emocje.
  • Na czym buduję partnerskie relacje i autorytet? Co jest moim zasobem?
1
Od kolegi do szefa
  • Wyzwania menadżera zarządzającego zespołem, z którego pochodzi - jak przejść od kolegi do szefa.
  • Trudności w kierowaniu kolegami, osobami starszymi, młodszymi, bardziej lub mniej doświadczonymi.
1
Style zarządzania
  • Omówienie stylów zarządzania.
  • Analiza indywidualnych wyników testów.
  • Z jakiego stylu najczęściej korzystam? Jaki styl preferuję? Co to oznacza dla mnie i zespołu?
  • Diagnoza poziomu kompetencji i zaangażowania w S1, S2,S3,S4 w kontekście wybranego przez zespół zadania.
1
Motywowanie zespołu
  • Po co i jak ustalać z zespołem zasady współpracy.
  • Źródła motywacji.
  • Formułowanie celów, by były źródłem motywacji. Zlecanie zadań w sposób sprzyjający budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności.
1
Expose menadżera
  • Jak przekazać swoje oczekiwania, aby osiągnąć właściwy efekt - dlaczego jest to takie ważne i co wnosi do zespołu?
1
Delegowanie zadań
  • Jak skutecznie delegować zadania?
  • Jak monitorować efekty pracy i jakie interwencje podejmować wobec napotkanych trudności?
1
Udzielanie informacji zwrotnych
  • Informacja zwrotna jako drogowskaz dla zespołu. Pojęcie, cele i zasady feedbacku.
1
Przekazywanie trudnych decyzji
  • Przekazywanie informacji o zmianach i trudnych decyzjach, m.in. zmiana systemu czasu pracy, brak premii, podwyżki czy awansu.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE

Informacje organizacyjne

Cena obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu oraz lunche, kawę i inne napoje, podręcznik szkoleniowy i zestaw do notowania.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Dębińska
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Dębińska
Koordynator projektów rozwojowych
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...