- Rodzaje pytań i ich cele;
- Techniki zadawania pytań;
- Kontrolowanie przebiegu rozmowy, klaryfikowanie, dowartościowanie, doprecyzowywanie, parafrazowanie, podsumowywanie.
Wzmocnij pewność siebie i skuteczność w kontakcie z klientem. Udział w szkoleniu da Ci lepsze rozumienie potrzeb, pomoże budować relacje oparte na empatii i zaufaniu oraz świadome reagować w wymagających sytuacjach.
Udoskonalisz umiejętności miękkie konieczne w nawiązaniu dobrego kontaktu i w obsłudze klienta. Poznasz narzędzia komunikacyjne potrzebne do uzyskiwania i dostarczania informacji klientowi. Opracujesz pomocne skrypty ujmujące różne warianty rozmowy.
Poznasz filary kształtowania pozytywnej postawy i koncentrowania się na szukaniu rozwiązań. Dowiesz się, jak poradzić sobie ze spadkiem energii i kryzysem emocjonalnym po trudnych rozmowach.
Zdobędziesz cenne umiejętności, które pomogą Ci skutecznie radzić sobie z trudnymi relacjami i kontaktami. Wypracujesz krótko- i długoterminowe metody wspierające kontrolę emocji.
Cena szkolenia stacjonarnego obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu oraz lunche, kawę i inne napoje, podręcznik szkoleniowy i zestaw do notowania.