Rozmowy z pracownikiem

Poznaj narzędzia menadżerskie wspierające skuteczną komunikację z pracownikami - również w wymagających sytuacjach. Naucz się prowadzić konstruktywne rozmowy, które przynoszą konkretne efekty.

JAK PRACUJEMY PODCZAS SZKOLENIA

POKONYWANIE BARIER

Podczas szkolenia będziesz pracować na przykładach ze swojego życia zawodowego, w tym na przypadkach problematycznych sytuacji. Rozwiniesz umiejętność prowadzenia trudnych rozmów poprzez zrozumienie własnych barier oraz roli lidera w tworzeniu przestrzeni do otwartej i konstruktywnej komunikacji.

MAKSYMALNA PRAKTYCZNOŚĆ

Zbudujesz umiejętność komunikowania trudnych decyzji oraz prowadzenia rozmów korygujących, szczególnie w sytuacjach braku zaangażowania lub nieskuteczności działań pracownika.

PROGRAM SZKOLENIA

1
Co powoduje, że niektóre rozmowy postrzegasz jako trudniejsze od innych?

 

 

1
Rola lidera w prowadzeniu trudnych rozmów
1
Oddzielanie problemu od osoby – jak rozmawiać obiektywnie i rzeczowo?
1
Model komunikowania trudnych decyzji
1
Rozmowa o niekonstruktywnej postawie i niesatysfakcjonujących wynikach
1
Co, gdy pierwsza rozmowa nie przyniosła rezultatów?
1
Trening skutecznej komunikacji w trudnych sytuacjach w oparciu o case studies uczestników

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE

Trener, konsultant, coach

Informacje organizacyjne

Cena udziału w szkoleniu stacjonarnym obejmuje lunche, kawę i inne napoje, podręcznik szkoleniowy i zestaw do notowania.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Dębińska
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Dębińska
Koordynator projektów rozwojowych
Wiedza Efektywność osobista
Jak dbać o odporność psychiczną - e-book

Dowiedz się, jak zadbać o odporność psychiczną, radzić sobie ze stresem i budować szczęście...

Wiedza HR
Zespół pod napięciem – co mówi konflikt i jak go nie zmarnować

W pewnym zespole – nazwijmy go X – zaczęło się od AI. Menedżer, analizując wyniki, zauważył, że...